فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار:

اشراف اطلاعاتی یکی از موفقیت‌های ما در مقابل دشمنان است/برای تکفیری ها، شیعه و سنی فرقی ندارد

ایرانشهر-جلسه هم اندیشی سران طوایف و فرماندهان پایگاه‌های طرح امنیت جنوب کرمان (محور شهید میثم) در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۶۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، جلسه هم اندیشی سران طوایف و فرماندهان پایگاه‌های طرح امنیت جنوب کرمان با(محور شهید میثم) در شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

در این جلسه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ضمن تبریک سال جدید افزود:خداوند منان به معتمدین و ریش سفیدان توفیق داده است به عنوان فرمانده پایگاه دسته رزمی به مردم خدمت کنید که این نعمت الهی است و باید قدر این نعمت را بدانید و خداوند را شاکر باشید.
 
وی با اشاره به این مطلب که  نعمت  خدمت به مردم برترین نعمت ها است گفت: امروز بالاترین خدمت به مردم تامین امنیت است، مردم از هر چیزیامروزه در جامعه  بیشتر خواهان آرامش هستند.

 سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری بر تعامل و همکاری سران طوایف و ریش سفیدان در جهت برقراری امنیت اشاره و بیان کرد: هدف گروهک‌های تکفیری از بین بردن وحدت موجود در جامعه ماست.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار تصریح کرد: برای تکفیری ها، شیعه و سنی فرقی ندارد بلکه هدف آنان از بین بردن همبستگی و وحدت است.
 
این مسئول بیان کرد: مردم در تامین امنیت نقش اصلی را دارند، و امنیت موجود در منطقه مطلوب است و اشراف اطلاعاتی یکی از موفقیت‌های ما در مقابل دشمنان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار