جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هنر در عرصه‌های مختلف تأثیرگذاری به خصوص و ویژه دارد و بعد از انقلاب اسلامی در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۷۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

گام‌های خوبی برای تعالی هنر در استان اردبیل برداشته شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردیبل ، سردار فرهنگ مستعد حصاری پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولین کانون‌ها و انجمن‌های بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر داشتن هنرمندان انقلابی با جریان‌سازی و تاریخ‌سازی یک فرصت مغتنم و مفید برای ما است که باید برای نسل جوان و امروزی بازگو شود.

وی بیان کرد: مقایسه هنر مقبول و مردود را باید در نظر گرفت به طوری که هنرمندی که متعهدبه اصول نباشد در دام شیطان گرفتار خواهد شد و تبیین ماهیت هنر انقلاب اسلامی در این زمینه بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت و اساسی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هنرمندان متعهد و انقلابی وظیفه سنگینی در دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه دارند و زبان هنر در این راستا در معرفی و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به صورت زیباتر و شیواتر حائز اهمیت است.

مستعدحصاری با بیان این که گام‌های خوبی در راستای تعالی هنر برداشته شده است، تصریح کرد: هنر در عرصه‌های مختلف تأثیرگذاری به خصوص و ویژه دارد و بعد از انقلاب اسلامی در این راستا گام‌های خوبی برداشته شده که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است و می‌تواند ارزش‌های انقلابی و اسلامی را تقویت کند.

وی اظهار کرد: نقش هنرمندان در تهاجم فرهنگی دشمنان نیز بسیار حائز اهمیت است و تحول‌آفرینی فرهنگی و اجتماعی در جامعه را به دنبال دارد که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و حرکت در مسیر الهی را محقق خواهد کرد.

ارسال نظرات