خبرهای داغ:

دیدار نوروزی شهردار شاهرود با مسئولین شهرستان

شاهرود_شهردار شاهرود و هیأت همراه در دیدار نوروزی با معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود، سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و دادستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۴۳
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، شهردار شاهرود به اتفاق معاونان و مدیران شهرداری با فرماندار ویژه شهرستان شاهرود جهت تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار علیرضا حاجی محمد علی نیز در ابتدا از همراهی و تعامل فرماندار با مجموعه مدیریت شهری قدردانی نمود و عنوان کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت در سایه #وحدت و تعامل مسئولان و مردم اقدامات موثر و مناسبی در سطح شهر صورت گرفت.
در ادامه شهردار شاهرود مهندس با امیر غلامی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود دیدار کردند.
شهرداری شاهرود در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت حفظ امنیت کشور و اقدامات فرهنگی و حمایتی از محروم و آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه، گفت: بی شک با نگاه توسعه محور فرماندهان نظامی در سراسر کشور با خصوص در شهر شاهرود توانسته ایم اقدامات زیربنایی و استراتژیکی را برای رفاه حال همشهریان انجام دهیم.
در ادامه علیرضا حاجی محمدعلی به اتفاق هیئت همراه به دیدار پارسافر دادستان شهرستان شاهرود رفت.
شهردار شاهرود در این دیدار با اشاره به نقش مهم قوه قضائیه در جلوگیری از فساد‌های اداری و اقدامات آیت الله رئیسی در ایجاد تحول در سیستم‌های قضایی، گفت: خط قرمز #دستگاه_قضا و ما منافع مردم بوده و تا به اینجا تلاش شده است در جهت توسعه شهر شاهرود قدم برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها