صلح و سازشبین دو طایفه در فهرج

ایرانشهر- بین دو طایفه شهلی بر و سجادی منطقه فهرج در قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر صلح و سازش برقرار شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۴۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، مراسم صلح و سازش بین دو طایفه شهلی بر و سجادی با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار، جناب آقای سید عبدالحسین سجادی، سردار بهادر خان شهلی بر، سردار چنگیز خان بامری (نوابی) و دیگر معتمدین و ریش سفیدان برگزار شد.


سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک سال جدید و میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: خداوند منان به همه ما توفیق دهد که بتوانیم همیشه ایام سیره و روش و منش پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را سرلوحه کار‌ها و برنامه‌هایمان داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید  معمار با اشاره به سوره طلاق که در قرآن کریم آمده است افزود: هر کسی که تقوای الهی پیشه کند خداوند کار‌های ارزشمندی جلوی راهش قرار می‌دهد و از جایی که فکرش را نمی‌کند رزق و روزی اش را می‌رساند.

وی با بیان اینکه ایجاد نا امنی منطقه را از پیشرفت و آبادانی دور می‌کند اضافه کرد: دامن زدن به اختلافات به ضرر منطقه و بیکاری بیشتر جوانان خواهد بود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: همکاری مردم، معتمدین و ریش سفیدان با نهاد‌های انتظامی و نظامی سبب افزایش امنیت در منطقه خواهد شد.

سردار ناظری در پایان گفت: طرفین در این جلسه صلح و سازش، کینه و کدورت‌های پیش‌آمده را از بین ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار