معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در بازدید از کلیه مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت : نیرو های سپاه و بسیج در کنار کادر درمانی استان هستند .
کد خبر: ۹۳۲۹۵۵۰
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
ســــپاه و بسیــــج در کنار کادر درمــــانی در روزهای کرونایــــی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بازدید از کلیه مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های استان اردبیل  گفت: تمامی نواحی ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان اردبیل تا پایان کرونا در کنار مدافعان سلامت هستند.
 
سرهنگ عبدی با اشاره به رعایت ضعیف پروتکل های بهداشتی توسط مسافران نوروزی گفت : مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از آغاز موج جدید کرونا در سطح استان و کشور باشند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل ادامه داد : تمام پاسداران، بسیجیان و نیروهای جهادی سپاه استان اردبیل  به ویژه بسیج برای مقابله با کرونا در استان آماده بوده و اگر مردم موازین بهداشتی را رعایت بکنند بزودی شاهد شکست قطعی کرونا در کشور خواهیم بود.
 
وی گفت : تیم های سیار بسیج جامعه پزشکی استان نیز در ایام تعطیلات نوروزی امسال  با حضور در سطح شهر اقدام به پخش مواد ضد عفونی کننده و ماسک در بین مسافران میکنند .
 
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع)  از اجرای گام دوم طرح شهید سلیمانی در اردبیل خبر داد و گفت: با اجرای گام دوم این طرح، تلاش می کنیم زنجیره سرایت ویروس کرونا را در جامعه بشکینم.
 
عبدی ادامه داد : طرح شهید سلیمانی با همکاری بخش های مختلف به خوبی اجرا شد و امروز نتایج آن را در بهبود وضعیت شیوع کرونا می بینیم
 
سرهنگ عبدی  با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی باید در همه بخش‌ها تسری پیدا کند، خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های گفتمان انقلاب، خدمات رسانی است که سپاه خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.
 
وی ادامه داد: سپاه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و در همه مشکلات و بحران‌ها از جمله شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و تا شکست کامل این بیماری نیز در صحنه حضور خواهدداشت.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار