خبرهای داغ:

سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از کشور و حریم اهل بیت در زیر ساخت‌های کشور حضور دارد

شاهرود_شهردار شاهرود گفت: سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از کشور و حریم اهل بیت در زیر ساخت‌های کشور حضور دارد.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۵۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از کشور و حریم اهل بیت در زیر ساخت‌های کشور حضور داردبه گزارش خبرنگار بسیج، مهندس علیرضا حاجی محمد علی در صحن علنی شورای اسلامی شهر شاهرود با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و سبز پوشان سپاه پاسداران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به اینکه توسعه، پویایی و رشد مدیریت شهری در گرو انسجام، همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی و شهردار است که در شاهرد این امر موجب اتفاقات خوب و پیشبرد پروژه‌های عمرانی بزرگ و کوچک زیر ساختی در شهر شده است.
وی ضمن بیان این مطلب که سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از کشور و حریم اهل بیت در زیر ساخت‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سرمایه گذاری و ... کشور حضور دارند، افزود: سپاه پاسداران با توجه به نقش و اهمیت مدیریت جهادی مبتنی بر تدوین الگوی مدیریت جهادی بر بیانات مقام معظم رهبری، به عنوان الگوی مدیریتی اسلامی شناخته شده است.
همچنین شهردار شاهرود مهندس علیرضا حاجی محمد علی ضمن ارائه عملکرد چندین ماهه خود در شهرداری شاهرود از تحقق بودجه سال ۹۹، تصویب و ارتقای بودجه به مبلغ ۵۱۷۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰، توزیع عادلانه امکانات شهری، احداث پروژه‌های بزرگ زیر بنایی، چون تقاطع غیر همسطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پل شاهوار، طبیعت، احداث باغ راه و جاده تندرستی و ... خبر داد و ابراز داشت: تمامی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، زیبا سازی و... با وجود محدودیت‌های کرونایی در حوزه‌های توسعه پایدار و نگاهی شهروند محور، توسعه و جذب سرمایه گذاری و اهمیت به پروژه‌های متعدد زیر بنایی و بزرگ در مدیریت شهری با شرایط کنونی کشور در حال اجراست که این نشان از تلاش جهادی و شبانه روزی نیرو‌های مدیریت شهری در تحقق بودجه و جلب رضایت شهروندان دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها