کسب رتبه دوم جشنواره ملی ابوذر توسط خبرنگار سیستان وبلوچستان

زاهدان-صادق شهرکی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم در جشنواره ملی ابوذر شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۵۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، یوسف علی بیگی رئیس سازمان بسیج رسانه استان با اعلام این خبر گفت:مراسم اختتامیه جشنواره ملی ابوذر ظهر امروز به صورت ویدئو کنفرانس و در فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان هم برگزار شد.


وی گفت:در این مراسم که معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، رئیس بسیج رسانه کشور و جمعی از فعالان رسانه حضور داشتند، برگزیدگان کشوری این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.


سرهنگ بیگی افزود: با نظر هیئت داوران صادق‌شهرکی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز استان سیستان و بلوچستان با یادداشت "از محفل تقوا تا قافله ایثار" موفق به کسب مقام دوم در بخش یادداشت و مقاله شد.

وی با اشاره به اینکه آثار نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان برای شرکت در ششمین جشنواره ملی ابوذر ارسال شده بود، افزود: یادداشت از محفل تقوا تا قافله ایثار به رشادت‌های سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ آرامش مرز‌های استان پرداخته بود.


لازم به ذکر است که سال گذشته هم صادق شهرکی، با یادداشت «لبخند تولید» در بخش اقتصاد مقاومتی و رونق تولید شایسته تقدیر شد.


مدیر بسیج رسانه سپاه استان سیستان و بلوچستان گفت: ششمین جشنواره سراسری رسانه‌ای ابوذر با هدف شناسایی نخبگان رسانه‌ای، توانمندسازی خبرنگاران، ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار