خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه قهاوند عنوان کرد

وصیتنامه و زندگینامه شهدا الگوی ارزنده‌ای برای نسل جوان جامعه

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: وصیتنامه، خاطرات و زندگینامه شهدای عزیز می‌تواند الگوی بسیار خوب و ارزنده‌ای برای نسل جوان جامعه باشد و ما باید در راستای نشر و گسترش آنها همت کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۵۱۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
وصیتنامه و زندگینامه شهدا الگوی ارزنده‌ای برای نسل جوان جامعهمنصور محسنلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت شهداء و تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ اظهار داشت: این هفته یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان ما است.

وی افزود: باید از این فرصت‌ها در راستای تکریم خانواده معظم شهداء و بیان دستاورد‌های شهدای عزیز استفاده کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه قهاوند ابراز داشت: شهدای گرانقدر ما بهترین سرمایه‌های کشور هستند که وظیفه آحاد مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها در مقابل طوفان تبلیغات دشمن است.

وی ادامه داد: وصیتنامه، خاطرات و زندگینامه شهدای عزیز می‌تواند الگوی بسیار خوب و ارزنده‌ای برای نسل جوان جامعه باشد و ما باید در راستای نشر و گسترش آن‌ها همت کنیم.

محسنلو ابراز داشت: شهدای عزیز بر اساس آیه ۱۱۱ سوره توبه بهترین معامله نظام هستی را انجام دادند و با خداوند متعال بهترین هستی خود یعنی جان خویش را به بهای بهشت معامله کردند که شاهدان آن پیامبران و امامان و سند آن قرآن کریم است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند بهترین الگو برای مسلمانان جهان باشد که غیر از خدا با کسی معامله نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات