مجمع بسیج شهرستان زرند با حضور فرهیختگان و نخبگان بسیجی برگزار شد

نشست مجمع بسیج شهرستان زرند با حضور فرمانده سپاه ، فرماندار ، رئیس مجمع و جمع کثیری از نخبگان بسیجی در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندبرگزار گردید .
کد خبر: ۹۳۲۸۳۷۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، نشست مجمع بسیج شهرستان زرند با حضور فرمانده سپاه ، فرماندار ، رئیس مجمع و جمع کثیری از نخبگان بسیجی در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان زرندبرگزار گردید .
در ابتدای این مراسم حجت اسلام انصاریان رئیس مجمع بسیج شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه از حضور کلیه عزیزان شرکت کنده در این مراسم تقدیر و تشکر نمودند .
وی با اشاره به اهداف ترسیمی مجمع بسیج شهرستان بیان داشت: در واقع یکی از اهداف این مجمع ارائه راهکارهای تخصصی است چون جمع ، جمع فرهیخه هست ، هفت تا گروه داریم و هرگروه تقریباً بین 15 تا 20 نفر عضو دارند که جمعاًتقربیاً 140 تا 150 نفر نخبه های علمی در عرصه های مختلف برنامه های فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی شهرستان نقش ایفا میکنند که اینها جزو این مجمع هستند .
انصاریان در ادامه افزود : دومین هدف مطالیه گری در عرصه های مختلف فرهنگی هست یعنی بچه های ما نیروهای ما اعضای ما به دنبال مطالبه‌گری باشند مطالبه‌گری در واقع به حق، مطالبه گری به این معنا که سنگ روی زمین افتاده باید کمک کنیم همه باهم این سنگ رو بلند کنیم اگردر واقع یک کاستی در جایی هست این کاستی روما برطرف کنیم اگر در واقع یک جایی کسی همراهی نمی‌کند راهنمایی کنیم که همراهی کند کمک به کارآمدسازی دستگاه ها سازمان ها در راستای حفظ و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تقویت کنیم باید کمک کنیم باید کارگروه ها فعال باشند و در واقع دستگاه‌ها باید کارآمد باشند به روز باشد .
رئیس مجمع بسیج شهرستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب ارائه شده است باید کارگروه ها بصورت تخصصی وارد عمل شوند و در جهت تحقق آن قدم بردارند وبا فعالیت‌های مختلف تخصصی این مجمع در ارائه راهکارهای متنوع در زمینه های مختلف بتوانیم گامی مهم و موثر در زمینه های فرهنگی شهرستان برداریم.
درادامه کارگروه های اقتصادی ، فرهنگی و امنیتی اجتماعی به ارائه دیدگاه های خود پرداختند ودر خاتمه این نشست مهندس علی صادق زاده فرماندار زرند ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : همه ما باید از ظرفیت ها ی بسیج استفاده کنیم و بتوانیم گام‌های خوبی برای شهرستان برداریم فراموش نمی کنیم در کشور هرجا به بحران و مشکل برخوردیم بسیج به داد همه رسید وخیلی از مسائل و مشکلات کشور را حل و فصل کرد و اکنون بعنوان یک نهاد مقدس بسیارتاثیرگذار است .
وی افزود : امروز ظرفیت های بزرگی در کشور ایجاد شده است باید مفتخر باشیم به کشوری که تشیع هستیم و تحت فرمان ولایت فقیه رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب توانسته ایم گام های بزرگی را برداریم .
نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه سال 99 سال بسیار پر مخاطره ای برای کشور بودافزود: سالی بودکه دشمن بسیج شده بود تا کشور را از پای درآورد به خیال خام خودانقلاب ۴۲ ساله ما رانابود کند بیشترین فشارها ، بیشترین تحریم‌ها و بیشترین مشکلات در این سال بر کشور حادث شد که با رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولت مردان ، دستگاه قضائی ، امنیتی و انتظامی و همه ارکان این کشور گوش به فرمان رهبری در مقابل استکبار ایستادند و همه مشکلات را با صبوری پشت سر گذاشتندو امروز دشمن خار و ذلیل شده است.
وی در ادامه بیان داشت : سال ۹۹ سال ظرفیت های بزرگ برای کشور بود در مقابل بیماری منحوس کروناکه اقتصاد جهانی را فلج نموده وما هم در تحریم بودیم هم توانسته ایم با این بیماری مهلک مبارزه کنیم خیلی از کشورهایی که پیشرفته ترین امکانات را در اختیار داشتند در مقابل این بیماری زانو زدند خیلی از کشورهایی که امروز ادعای قدرت و توان بهداشتی و درمانی دارند امروز بالاترین آمار مرحومین را دارند.
فرماندار زرند اظهار داشت : سال ۱۴۰۰ نقطه امید ملت است نقطه رشد و توسعه این ملت است در خیلی ازعرصه ها ما می‌توانیم گامهای خوب و اثر گذار ی را بردایم چراکه ظرفیت های شهرستان زرند ظرفیت بی نظیریست که انشاالله در سال آینده ازاین پتانسیل و ظرفیت در جهت رشد و ترقی شهرستان با همت همین مجمع بسیج گامهای بلندی برخواهیم داشت .
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات