دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در راستای مبارزه با اخلال‌گران نظم و امنیت و آرامش عمومی به خصوص در روز چهارشنبه سوری تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۳۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
دستگاه قضا با برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید عبدالله طباطبایی پیش از ظهر امروز در  جلسه مشترک با مجموعه انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای مبارزه با اخلال‌گران نظم و امنیت و آرامش عمومی به خصوص در روز چهارشنبه سوری تمهیدات لازم به کار گرفته شده است و درصدد هستیم از فعالیت فروشندگانی که با جان و مال مردم بازی می‌کنند جلوگیری به عمل آوریم.

وی بیان کرد: از طرفی فروشندگان مواد محترقه که با جان مردم بازی می‌کنند نیز به نوبه خود مقصر هستند که انتظار داریم در این زمینه برای سپری کردن عیدی توأم با شادی و نشاط از این اقدامات خطرناک و خطرآفرین به شدت پرهیز کنند و بر مشکلات مردم نیفزایند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در راستای جلوگیری از عرضه مواد محترقه خطرناک و دست‌ساز نیز تمهیدات لازم به عمل آمده و با توجه به این مواد محترقه آسایش مردم را بر هم می‌زند به همین منظور بازدید و نظارت‌های ویژه‌ای در ایام پایانی سال مبنای کار است.

طباطبایی ادامه داد: بازی با جان و مال مردم شوخی‌بردار نیست و درصدد هستیم با همکاری خانواده‌ها مراقب فرزندان خود به ویژه کودکان و نوجوانان باشیم و از جان آن‌ها صیانت کنیم چرا که بر اساس بی‌احتیاطی و بی‌قانونی برخی افراد، سایر شهروندان نیز صدمه جدی می‌بینند و این موضوع هر سال تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال متأسفانه انفجار مواد محترقه در شهرستان‌های استان فوتی و مصدوم‌های فراوانی بر جای گذاشت و متأسفانه این موضوع سبب می‌شود که خاطرات تلخی در روز‌های پایانی سال و عید در اذهان مردم بر جای بماند که به همین منظور تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان چنین مواد منفجره‌ای تا پایان تعطیلات عید نوروز در بازداشت خواهند ماند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار