مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان عنوان کرد:

آزاد سازی زندانیان در بند برگ زرین دیگری از افتخارات سپاه و بسیج

رفیعی گفت: مبلغ پرداخت شده بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان می باشد که این امر خداپسندانه که برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه و بسیج می باشد
کد خبر: ۹۳۲۸۱۵۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سرهنگ پاسدار مسعود رفیعی مسول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان درگفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: همانطور که قبلا شاهد نقش آفرینی سپاه بوده اید به حول و قوه الهی از نیمه دوم سال جاری با حمایت فرمانده محترم سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی، با محوریت و پیگیری سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان در راستای آزاد سازی زندانیان در بند با اولویت محکومین جرائم مالی غیر عمد که به دلیل عدم توانایی مالی بدهکار بوده اند نه بدهکار، کمیته های صلح وسازش با کمک ستاد دیه استان در شهرستان ها راه اندازی گردید.

وی افزود: در این راستا از طریق کمیته های صلح وسازش . بااخذ رضایت از شکات و جذب کمک های نقدی مردمی الحمدالله با اعتمادی که امروزه به سپاه و بسیج در بین احاد مردم وجود دارد این سازمان توانسته بعنوان نماینده سپاه با تعامل سایر نهادها و سازمانها من جمله ستاد دیه استان و همکاری خیلی خوب اداره کل زندانهای استان از این بستر پیش رو استفاده بهینه و موثری نسبت به ازاد سازی زندانیان در بند ناشی از عدم استطاعت مالی در راستای لبیک به فرمان حضرت امام خامنه ای عزیز .در قالب نهضت کمک مومنانه با استفاده از سایر ظرفیت ها و توان بسیج اقشار از جمله بسیج مداحان. بسیج ورزشکاران. بسیج طلاب. بسیج جامعه زنان و تلاش قابل تحسین فرماندهان محترم نواحی سراسر استان تا کنون شاهد ۵ مرحله ازا د سازی زندانیان غیرعمد مالی بوده ایم.

مسول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان تصریح کرد: این امر موجب ایجاد موج خوشحالی احاد مردم بخصوص تعداد۲۷۵ نفر زندانی در بند و خانواده های انها گردید.

رفیعی خاطر نشان کرد: مبلغی که بابت بدهی نامبردگان پرداخت شده بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان می باشد که این امر خداپسندانه که برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه و بسیج می باشد که ان شا الله در آینده شما عزیزان شاهد اقدامات این چنینی بیشتری در استان خواهید بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار