تجلیل از خانواده شهداء و ایثارگران استان سیستان و بلوچستان

زاهدان-با همت پایگاه مقاومت شهید خزایی از تعداد 7 نفر از خانواده معظم شهدا کارمند و آزاده بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان تجلیل و قدر دانی شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۸۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت روز شهدا نشستی با حضور  فرمانده پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل،  مدیر شعب استان و خانواده شهداء و جانبازان شاغل در بانک مسکن استان با هدف بزرگداشت نام و خاطره شهداء در سالن جلسات مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزارشد.
 
محمدرضا جعفری در این نشست با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: در ایام کرونایی تمامی همکاران با تلاش و کوشش و از خودگذشتگی سعی کردند تا کار هم استانی ها در اسرع وقت انجام شود و با روحیه ای بسیجی وار به خدمت رسانی ادامه داده‌اند.
 
مدیر شعب بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان افزود: در این میان تلاش همکاران ایثارگر در کنار سایر همکاران روحیه دهنده برای همه بوده است و مجموعه همکاران ما در بانک مسکن، تمام توان خود را گذاشته اند تا مسیر خانه دار شدن مردم هموار گردد.

سرهنگ پاسدار حسن  نکویی، ضمن تشکر از مدیریعت شعب بانک مسکن و فرمانده پایگاه بسیج شهید خزاعی بانک مسکن که برنامه ریزی نموده اند تا این جلسه تشکیل شود، افزود: این انقلاب با نام شهدا شروع شده است و بعد از آن در دوران دفاع مقدس نیز به برکت نام شهدا و ایثارگران پیروزی را نصیب این مردم نموده است .
 
فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) ادارات کل استان افزود: این مردم شهیدپرور به تمام دنیا نشان داده اند برای این مرز و بوم از تمام وجود خود خواهند گذشت .
 
وی بیان کرد: در این ایام که درگیر جنگ اقتصادی هستیم و دوباره این مردم که خون ها تقدیم اسلام نموده اند پای این انقلاب مانده اند و تا آخرین لحظه مقاومت خواهند کرد .
 
این مسئول تصریح کرد: ده سال از اشاره مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی می گذرد که اگر از ابتدا با جدیت عمل می‌شد امروز در این حد درگیر جنگ اقتصادی نمی بودیم و باید عنوان کرد شاید اگر این تغییرات اقتصادی در سایر کشورها پیش می‌آمد آن کشور از هم می پاشید ولی مردم ایران اسلامی پای خون شهدا ایستاده اند و مقاومت کرده اند تا ستون انقلاب پایدار بماند .
 
سرهنگ پاسدار نکوئی در پایان تصریح کرد: از همکاران بانک مسکن تقاضا دارم تا در پویش ایران مهربان شرکت نمایند و با کمک های مالی به نیازمندان بتوانند افراد آسیب پذیر استان را حمایت کنیم.
 
گفتنی است، بانک مسکن در سال‌های قبل همایش بزرگداشت شهداء را برگزار کرده ‌است و امسال با توجه به شرایط فعلی نیز در حد توان به برگزاری این نشست برای بزرگداشت نام شهداء اقدام نموده اند .

در انتهای جلسه از صبر و تحمل همسر شهید محمود خمرنیایی، بردار شهید سید ناصر طباطبایی، برادر شهید حسین کیانی اصیل، برادر شهیدان عیسی و حیدر عسکری و غلامحسین شهرکی آزاده شاغل در بانک مسکن با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تقدیر و قدردانی شد.
ارسال نظرات