سردار گودرزی:

اجازه عرض‌اندام به گروه‌های تروریستی نمی‌دهیم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در راستای برقراری امنیت و مقابله با اشرار، ۱۶ تن از مرزبانان در سال ۱۳۹۹ به مقام والای شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۹۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده مرزبانی ناجا: در راستای برقراری امنیت و مقابله با اشرار، ۱۶ تن از مرزبانان در سال ۱۳۹۹ به مقام والای شهادت نائل آمدند.

 سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مرزبانی مقابله با اشرار مسلح است، اظهار کرد: به گروه‌های تروریستی اجازه نمی‌دهیم که در خاک ما عرضه اندام کنند و نفوذی به داخل کشور داشته باشند.
وی با اشاره به کشف ۱۲۹ تُن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در مرز‌ها گفت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۵۲ درصدی داشته است؛ همچنین در حوزه کالای قاچاق امسال بیش از دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط کرده‌ایم.
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: برغم همه تنگانا‌های مالی، بیش از ۳۵۰ دستگاه انواع خودرو‌های تاکتیکی اعم از تویوتا، خودرو‌های ارس که ساخت داخل کشور است، تانک‌های زرهی که در مرز‌ها می‌تواند جان مرزبانان را در درگیری‌ها حفظ کند و سلاح‌های پیشرفته و سیستم‌های الکترونیکی در اختیار مرزبانان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار