برگزاری جشن بعثت در زابل

زابل-جشن عید معبث با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زابل در سالن همایش سردار شهید محبعلی فارسی ویژه کارکنان پایور کل استان بصورت ویدیو کنفرانس از ناحیه مقاومت بسیج زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۳۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زابل، در این مراسم امام جمعه این شهر ضمن تبریک عید مبعث گفت:فلسفه بعثت پیامبر اعظم این است که بدانیم پیامبر ماموریت تشکیل رسالت انبیای گذشته و رساندن بشر به اوج قله تقوا است.

حجت الاسلام عزیزی گفت: بعثت نعمت خداوند بر بشریت است و منت آفریدگار بر انسانهاست اگر هستی ، صدفی گوهر پرور است ، ان گوهر وجود مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی است.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه اهداف بعثت پیامبر اسلام را برشمرد و افزود: اهداف بعثت نبی مکرم اسلام دعوت به یکتا پرستی ، قیام به بر پایی عدالت ،مبارزه با جهل و خرافه پرستی ،تقویت و ارتقای سطح اندیشه و تفکر ، برداشتن اختلافات از میان مردم ، تلاوت آیات و احکام الهی برای مردم است.

امام جمعه زابل در ادامه بعثت را بعنوان روز تولد ارزشهای الهی و انسانی نام برد که انسانها را از تاریکی جاهلیتهای شیطانی که روبه خاموشی نهاده بود بعثت باعث رشد و تعالی انسان در تمام ابعاد انسانی برشمرد.

عزیزی افزود: بعثت پیامبر در چنین روزی مسیر تاریخ را تغییر داد تا مهری بر پایان بت پرستی و جهل وفساد و همچنین فرور ریختن کاخهای ستمگران و مشرکان جهان باشد و انسان غرق مادیات و شهوات را با دنیای معنوی و جهان اخرت اشنا و وظایف اورا یادآوری کند که سعادت دنیا و اخرت در سایه تقوای الهی بدست می اید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار