در سالروز شهادت امام کاظم (ع)در شهرکردبرگزارشد؛

آغاز بکار راهیان نور دانش آموزان بصورت مجازی

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزان با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در تپه نور الشهداء شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۱۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام در جمع خبرنگاران شرکت کننده در این آیین با تسلیت شهادت حضرت امام کاظم علیه السلام گفت: همه ساله آیین راهیان نور 20 اسفند ماه در سراسر کشور و در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گرفت  که دو سال است به‌ دلیل شیوع  بیماری کرونا این توفیق از همگان سلب شده است.

سردار علی محمد اکبری اظهار کرد: برای بهره مندی آحاد مردم و نسل جوان از فضای معنوی جبهه و جنگ، بازدید از یادمان ها و مناطق عملیاتی سالهای دفاع مقدس با استفاده از فضای مجازی و نیز شبکه‌های استانی رسانه ملی انجام می شود تا دانش‌آموزان، دانشجویان، نسل جوان جامعه و عموم مردم بتوانند در سلامت کامل، با ایستادگی‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

یادگار سالهای دفاع مقدس با اشاره به نحوه ی فعالیت در فضای مجازی گفت: با تلاش ارزشمند سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و سازمان راهیان نور، راویان دفاع مقدس از طریق فضای مجازی با دانش‌آموزان ارتباط برقرار می کنند و به تشریح عملیات ها و بیان خاطرات رزمندگان اسلام می پردازند و نیز گوشه هایی از تصاویر مناطق عملیاتی و آرشیو برنامه‌های بازدید دانش‌آموزان باز پخش می شود.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام ادامه داد: مانند سنوات گذشته  اما در فضای مجازی تا پایان خرداد ماه 1400برنامه های راهیان نور ادامه خواهد داشت و یادگاران سالهای دفاع مقدس گنجینه ارزشمند سالهای دفاع مقدس را در جمع‌های محدود، اماکن متبرکه، قبور مطهر شهدا بیان می‌کنند.

ارسال نظرات