خبرهای داغ:

بستری ۵۳ نفر مبتلا به کرونا در شرق استان سمنان/عدم انجام سفر نوروزی

شاهرود_معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تاکنون مورد از کرونای انگلیسی در شرق استان مشاهده نشده است گفت: بستری های کرونایی در شرق استان ۵۳ نفر است و این شرایط شکننده است.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۹۱
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
بستری ۵۳ نفر مبتلا به کرونا در شرق استان سمنان/عدم انجام سفر نوروزیبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر احسان بینش در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با اشاره به اینکه در آبان ماه پیک شدید و موج سوم کرونا را داشتیم که بستری‌ها به ۲۹۳ نفر رسید و روزانه موارد بستری تا ۵۰ نفر رسیده بود، اظهار کرد: با اقدمات انجام شده و همکاری همه ارکان‌ها و اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور فعال بسیج و سپاه و تست‌ها و افزایش آن و مراقبت‌ها به شرایط زرد برگشتیم و تعداد بیماران بستری به ۳۷ نفر رسید.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: بعد از این با گشایش مجدد مراکز و تالار‌ها و برپایی مراسمات، پیکی در اوایل بهمن داشتیم که باز با توجه به شرایط تست‌های وسیع و شناسایی و رهگیری و قرنطینه الان شرایط خوب است.
وی خاطر نشان کرد: در اواسط بهمن‌ها مبتلایان به روزی ۵۰ نفر رسید که البته الان به ۲۵ نفر رسیده و بستری در روز هم به ۱۰ نفر و بستری ما اکنون ۵۳ نفر در بیمارستان است و شرایط خوب است.
بینش با بیان اینکه تقریبا فوتی‌ها هر چند روز یک مورد داریم و موارد شدید نداریم گفت: کرونای انگلیسی تاکنون در شرق استان شاهد نبودیم و هشت مورد هم مشکوک داشتیم که چهار مورد منفی و مابقی هنوز نیامده است.
وی با تاکید بر اینکه این شرایط بسیار شکننده است افزود: برای سفر‌های نوروزی و اقامتگاه‌ها هنوز دستورالعملی از وزارت خانه نیامده، اما سفر محدود بهتر و بوم گردی صلاح نیست و مجوز‌ها توسط فرمانداری شهرستان انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار