مسئول بسیج رسانه مازندران مطرح کرد

جنگ نرم؛کلیدواژه دشمن برای تضعیف جامعه

ساری-مسئول بسیج رسانه گفت: دشمنان در تلاش برای تضعیف، تهدید و تخریب خبرنگاران انقلابی و جامعه  با کلید واژه جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۵۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، عبدالمهدی حق شناس مسئول بسیج رسانه استان در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که پیش از ظهر امروز در سینماکانون برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای تضعیف، تهدید و تخریب خبرنگاران انقلابی و جامعه  با کلید واژه جنگ نرم هستند، گفت:دشمنان میخواهند مردم ما را نسبت به آرمان‌های والای انقلابی اسلامی دلسرد کنند.

حق شناس با تصریح بر اینکه وظیفه رسانه‌ها  در  این جبهه چند برابر می‌شود، افزود: اگر انقلاب اسلامی در مسیر حق قدم برنمی داشت، قاتلان کودکان فلسطینی، یمنی، سوری  با ایران اسلامی دشمنی نمی‌کردند.  

مسئول بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه خونخواران منطقه با سردمداری آمریکای جنایتکار و اروپای خیانتکار، در مقابل انقلاب قرار گرفتند، ادامه داد: مکتب خمینی (ره) ادامه دهنده مکتب حسینی است.

حق شناس در ادامه سخنان خود از ارسال بیش از ۶۳۶ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت:  359 اثر از رسانه های مکتوب و خبری بود.
 
به گفته مسئول بسیج رسانه مازندران این جشنواره سه مرحله داوری شده است که برترین ها در بخش های مختلف معرفی و برگزیده شدند. 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها