خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی ویژه سربازان در ناحیه فاروج

کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی ویژه سربازان وظیفه در ناحیه فاروج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۴۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج در این مراسم دوران خدمت سربازی را زمان مقتنمی برشمرد که سربازان می توانند خود سازی را سرلوحه کار خود قرار دهند و بتوانند آمادگی لازم را برای برداشتن گام های مهم تر زندگی بردارند.

 محمد مهدی شفیع آبادی در ادامه خدمت سربازی در نهاد مقدس سپاه را توفیقی برای سربازان و بسیجیانی دانست که بعد سربازی هم همان روحیه جهادی خود را حفظ کرده و تجربیات خود را به دیگر جوانان و نوجوانان تامیم میدهند.

در ادامه کارشناس اجتماعی و خانوادگی دادگشتری شهرستان ضمن عرض تشکر از برپایی چنین کارگاه های آموزشی برای سربازان و جوانان در سطح شهرستان ،سپاه را پیشگام امورات فرهنگی جامعه دانست و تمامی سربازان را توصیه به این مطلب نمود که دوران خدمت سربازی در سپاه را قدر بدانند و به راحتی از کنار آن عبور نکنند.

دلشاد در ادامه فرصت ها و آسیب هایی که در حال حاضر در جامعه گریبان گیر قشر جوان و نوجوان شده است  را برشمرد که گل سرسبد آن را فضای مجازی است که  اگر نظارت بیش از پیش خانواده ها نباشد میتوانند بنیان فکری جوان و نوجوان را نابود کرده و او را فردی منفعل و بیگانه به جامعه و خانواده تبدیل نماید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار