فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ:

بسیجیان آماده مقابله با تهدیدات دشمنان هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ از آمادگی کامل بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۹۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری، فراخوان بسیجیان گردان بیت المقدس بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ به منظور حفظ انسجام، افزایش آمادگی و ارتقاء توان رزمی بصیرتی، معنویت افزایی و تمرین برخی آموزش های نظامی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عزیزموسایی در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس کوهرنگ در بخش بازفت، هدف از فراخوانی گردان بیت المقدس را بالا بردن توان رزم بسیجیان در ماموریت های محوله عنوان کرد.

وی افزود: بسیجیان همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و با اقتدار تمام برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی آماده هستند و  هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: حفظ انسجام و افزایش توان و آمادگی رزم گردان‌های بسیج در ماموریت نرم، نیمه سخت، عمق بخشی داخلی در برابر هر گونه تهدید و تهاجم، آموزش تخصصی سلاح سازمانی، تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت‌های گروهی از مهم ترین اهدافی است که در برگزاری این برنامه دنبال می‌شود.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی؛ سازماندهی، تمرین و فراخوانی گردان بیت المقدس، هماهنگی در خصوص خدمات رزم و پشتیبانی پدافند غیرعامل، سنجش میزان توان و آمادگی رزمی گردان‌ها و ارتقای توانمندی‌های امنیتی و دفاعی گردان‌ها، ایجاد روحیه شور و نشاط و ارتقای سطح توانمندی مجموعه بسیج و سپاه شهرستان را از دیگر اهداف برگزاری این فراخوان برشمرد.

ارسال نظرات