پیروزی انصار الله در جنگ یمن نشان دهنده قدرت جریان حق و شکست قدرت پوشالی جریان باطل است

نمایان شدن پوشالی بودن هیمنه استکبار در جنگ یمن

امام جمعه سیراف : شکست ال سعود در جنگ یمن یک رسوایی راهبردی و ده ها برابر شکست داعش است. این اتفاق مساوی است با سرعت گرفتن نابودی ال سعود یعنی تسریع و تکمیل حلقه اخراج آمریکا از منطقه که اتفاق خواهد افتاد
کد خبر: ۹۳۲۲۷۲۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان:امام جمعه سیراف: شکست ال سعود در جنگ یمن یک رسوایی راهبردی و ده‌ها برابر شکست داعش است. این اتفاق مساوی است با سرعت گرفتن نابودی ال سعود یعنی تسریع و تکمیل حلقه اخراج آمریکا از منطقه و در نتیجه سرعت یابی زوال رژیم صهیونستی بسی زود‌تر از موعد ۲۵ ساله است.
خبرگزاری اسپوتنیک ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ در گزارشی به نقل از منبعی اگاه نوشت: «طبق اطلاعات موثق به دست آمده، از ابتدای سال ۲۰۲۱ سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی کشور‌های منطقه مجموعه نشست‌های با سرکرده‌های میدانی داعش و سایر گروه‌های تروریستی در التنف واقع در جنوب شرق سوریه که تحت اشغال آمریکایی‌ها است داشته اند.
به منظور قدرت گیری داعش و افزایش عملیات‌های تروریستی آن، افراد مسلح وابسته به این گروه تروریستی آن، افراد مسلح وابسته به این گروه تروریستی، از عراق به سوریه منتقل می‌شوند و از سوی دیگر نیرو‌های داعش زندانی در اردوگاه‌های تحت کنترل کرد‌ها درغرب رود فرات پس از گذراندن آموزش‌های ویژه زیر نظر آمریکایی‌ها آزاد می‌شوند.
اکنون با به کار آمدن بایدن، آمریکا به فکر زمینه سازی برای بازگشت به سوریه است. نا امن سازی سوریه توسط داعش زمینه ساز این سودای آمریکاست سودایی که با هوشمندی دولت سوریه و حامیانش محقق نخواهد شد.
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار