مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث خانه جودو در شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۰۲۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰

خانه جودو در شهرستان‌های اردبیل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی در دیدار با رئیس فدراسیون جودو کشور اظهار کرد: با توجه به رشد علاقمندان رشته ورزشی جودو در شهرستان‌ها، رایزنی برای احداث خانه جودو در شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر انجام شده است.

وی افزود: تلاش می‌شود در سال‌های ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ با نام «هیأت جودو اردبیل» در لیگ شرکت کرده و با اتحاد و همدلی که در این رشته ورزشی بین اعضا وجود دارد نتایج مثبتی کسب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای جودو در استان اردبیل و افزایش ۳ برابری تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در چند سال گذشته از مسؤولان انتظار داریم تا حمایت‌های خود را از جودو استان افزایش دهند.

انوشیروانی با بیان اینکه ساخت خانه جودو نیاز به امکانات زیادی ندارد تصریح کرد: یک قطعه تاتامی در یک سالن ۱۰۰ یا ۱۵۰ متری می‌تواند محل تمرین مناسب و حتی خانه تخصصی این رشته ورزشی باشد.

وی گفت: با توجه به لزوم بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های این رشته ورزشی در بخش استعدادیابی، مربی‌گری و داوری، امیدواریم پیشکسوتان و ورزشکاران یاری‌گر جودو استان بوده و برای توسعه و رشد آن هیأت ورزشی را حمایت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار