خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

كشف مرغ زنده قاچاق در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف یک هزار و ۱۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۲۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
كشف مرغ زنده قاچاق در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی حسن حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، یک هزار و ۱۱۶ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را حدود ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

*کشف سیگار قاچاق در فامنین

حیدری اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی سیگار قاچاق در یک واحد صنفی در شهر فامنین، ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی، ۶۸۰  نخ سیگار قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان گفت: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و سود جویان غیر قانونی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات