خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد

برگزاری دوره تخصصی توانمندسازی مربیان و سرگروهان حلقات صالحین بهار

بهار-مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار از برگزاری دوره تخصصی توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقات شجره طیبه صالحین شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۷۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

 برگزاری دوره تخصصی توانمندسازی مربیان و سرگروهان حلقات صالحین بهاراختری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: دوره تخصصی توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقات شجره طیبه صالحین شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: دوره یک روزه توانمندسازی به همت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان بهار با حضور سرگروه‌های مقدماتی اعضای بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در حوزه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار، مربیان و سرگروهان و نیروهای زبده را از تشکیلات تربیتی حلقات شجره طیبه صالحین برشمرد و ابراز داشت: در راستای تبیین وظایف ارکان شجره طیبه صالحین باید آموزش‌های لازم برای این اعضا برگزار شود تا مقدمه‌ای برای تربیت انسان‌های مومن، انقلابی و فعال باشد.

وی تربیت بر مبنای موازین اسلام ناب با هدف تربیت اسلامی را نیازمند ارتباط موثر اسلامی دانست و تصریح کرد: این امر با جریان‌سازی فرهنگی و کادرسازی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات