برگزاری گردهمایی سیاسی، نهضت روشنگری در زهک

گردهمایی سیاسی و نهضت روشنگری در شهرستان زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۲۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زهک، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با همت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گردهمایی سیاسی، نهضت روشنگری با حضور هادی سیاسی بازنشسته سرهنگ پاسدار غلام حسینی در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک با شرکت پرسنل کادر این ناحیه برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار بازنشسته غلام حسینی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت:حضور مردم در صحنه‌ی سیاسی کشور و صحنه‌ی انقلابی کشور و یادبود بیست‌ودوّم بهمن سال ۵۷ در همه‌ی کشور، یک حرکت سیاسی و امنیّتی مهمّی بود که به‌وسیله‌ی ملّت ایران انجام گرفت. خدا را باید سپاسگزار بود دل‌ها دست خدا است.

غلام حسینی افزود:هر سال بیست و دوی بهمن، ملت ایران ضربه‌ای بر دشمنان وارد میکند؛ مثل بهمنی بر سر دشمنان و مخالفان فرود می‌آید.

وی بیان کرد:این حقیر لازم است، دو تشکر است اول، شکر الهی. با کمال خشوع، با کمال تواضع، جبهه‌ی شکر بر درگاه الهی میسائیم که این توفیق را نصیب ملت ایران کرد این حرکت عظیم، این کار بزرگ، این نهضت تاریخ‌ساز، به دست ملت ایران و با رهبری امام بزرگوار انجام گرفت؛ نظام اسلامی تشکیل شد؛ حرکت ملت ایران به سمت خدا، به سمت اهداف الهی، به سمت ارزش‌های الهی آغاز شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار