خبرهای داغ:

جزئیات رژه خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در گرگان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود، گفت: مسیر راهپیمایی در گرگان از خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان کریمی است.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۸۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷

به گزارش بسیج از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا شرایط برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات برای برگزاری این راهپیمایی اندیشیده شده است، گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، یوم الله 22 بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد: ورودی خودروها از سمت میدان شهید مفتح (پمپ بنزین در ورودی غربی گرگان) و شروع رژه نیز از میدان مازندران خواهد بود. مسیر راهپیمایی نیز به سمت میدان وحدت (شهرداری)، خیابان شهید بهشتی و میدان کریمی است.

وی بیان داشت: رژه خودرویی که به صورت خانوادگی برنامه ریزی شده از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد و وزیر اقتصاد نیز سخنران این مراسم است.

احمدی گفت: تمهیدات لازم از نظر ترافیکی اندیشیده شده و پلیس راهور اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

وی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی مجازی 22 بهمن هم می‌توانند به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار