مدیرعامل خانه مداحان کشور:

اتحاد و همدلی مداحان نیاز جامعه امروز است

مدیرعامل خانه مداحان کشور وفاق و همدلی را رویکرد مدیریت جدید خانه مداحان عنوان کرد و گفت: حفظ این مهم نیاز جامعه امروز است.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۶۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محسن طاهری در جلسه هیأت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مداحان استان البرز که با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان کشور و رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز، اعضای هیأت اندیشه‌ورز و جمعی از مداحان شاخص این استان در سالن جلسات باشگاه میلاد کرج برگزار شد، وفاق و همدلی را رویکرد مدیریت جدید خانه مداحان عنوان کرد.

اتحاد و همدلی مداحان نیاز جامعه امروز است

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از افراد در فضای مجازی به تاخت و تاز با دیگران می‌پردازند، افزود: هیچ‌کس از اشتباه و راهی که نباید طی می‌کرده و کرده مبرا نیست و هیچ فردی نیز ادعای عصمت ندارد و در جای جای کشور امکان بروز خطا وجود دارد. ما معتقدیم که تنها ۱۴ معصوم بودند که جامه عصمت بر قامت رسای آنها دوخته شده است.

مدیرعامل خانه مداحان کشور با بیان اینکه در ساختار مدیریت نیز امکان اشتباه وجود دارد، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من می‌گویم اما گوش نمی‌دهند، مطرح کرد: ما مدعی ولایتمداری هستیم و با تمام وجود به رهبر ارادت و تعبد داریم و خود را سرباز ولایت می‌دانیم اما گاهی فرمایشاتشان روی زمین می‌ماند و آن گونه که باید و شاید به آنها عمل نمی‌شود.

طاهری عنوان کرد: واقعاً جایگاه نوکری اهل بیت (ع) این است که عده‌ای پوشش و بیان نامناسبی داشته باشند که شایسته این حرفه نیست؟ مداحان امروزی برخلاف مداحان قدیمی تمایل دارند شیک بپوشند اما در هر صورت جایگاه نوکری اهل بیت (ع) باید حفظ شود.

وی با تأکید بر جوان‌گرایی در خانه مداحان و با بیان اینکه دست رفاقت ما دراز است، خاطرنشان کرد: سال‌هاست این سوال مطرح است که اگر جامعه واعظان و روحانیت دادگاه ویژه دارند، این دادگاه برای مداحان نیز باید تشکیل شود و بازرسی‌های لازم صورت گیرد، حداقل باید افرادی دورهم جمع شوند و با همفکری و همدلی مسائل را به صورت کدخدامنشی پیگیری و حل کنند.

طاهری با اشاره به اینکه بی‌شک قدرت اجرایی همکاران در سازمان بسیج مداحان از کانون مداحان و بنیاد دعبل خزاعی بیشتر است، چراکه این مراکز زیرمجموعه سازمان تبلیغات هستند، اذعان کرد: این روزها حرف‌های نامربوطی مطرح و برخی موضوعات در فضای مجازی به بیراهه کشیده شده و دامنه غیبت و تهمت وسیع می‌شود و دود این ماجرا در نهایت در چشم همه می‌رود.

مدیرعامل خانه مداحان کشور اذعان کرد: احساس می‌کنم دستان پشت پرده قشر اثرگذار و مذهبی مداحان را نسبت به بسیاری از مسائل دلسرد و بدبین می‌کند. درددل‌هایی وجود دارد که همه ما به آنها واقف هستیم یا دورادور با این موارد ارتباط داریم؛ امید آن می‌رود بتوانیم گره‌ای از مشکلات این قشر باز کنیم و با نوکری در این عرصه تأثیرگذار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار