مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

علما مجاهدان و پرچمداران انقلاب اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اولین بال مهمترین عامل پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۳۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مراسم محوری نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی  با همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان با حضور  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان و طلاب بسیجی برادر در سالن جلسات حوزه علمیه سفیران هدایت در زاهدان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به این مطلب که علما مجاهدانی هستند که رسانه علمیه و عملیه خودرا با خونشان آذین بستند و به عنوان پرچمداران انقلاب هستند، افزود: جامعه از روحانونیون توقع دارد و توقع دیگران از این قشر  با دیگران بسیار متفاوت است.

وی با اشاره به این مطلب که همه انسانها 30 ماه از شیره جان مادر تغذیه کردندباید در بزرگ سالی و در پست مدیریتی خود در هر لحظه و شرایط به مادر و پدرش افتخار کنند، افزود: بوسه برکف پا و دست مادر افتخار است  که خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد و قدر دان این نعمت باید باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: چهل و دو سال را با عزت از پیدایش انقلاب اسلامی داریم پشت سر می گذاریم و وارد چهل و سومین  فجر و درخشش این نظام شدیم، چهار دهه را با عزت پشت سر گذاشتیم،  وارد دهه پنجم شدیم و در چند روز آینده با افتخار وارد سومین سال از دهه پنجم انقلاب می شویم، یک گام را برداشته ایم به نام گام اول انقلاب،  با یک پشتوانه قوی، تجربه کهنی را پشت سر گذاشته ایم،  یک گام جلوه اول انقلاب اسلامی وارد گام دوم شدیم و امروز قدم به گام سوم سال صدور بیانیه گام دوم می شویم واقعا در این سه سال چه کرده ایم.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که زمان صدور، صادرکننده و متن بیانیه برای ما مهم است ، تصریح کرد: بیانیه گام دوم  با نگاه  رهبر معظم انقلاب صادر شده است و امروز به عنوان یک سند چشم انداز  در دست ما است.

حجت الاسلام اکبر پور با تاکید بر این مطلب که 40 سال از زمان صدور می گذرد و باید از انقلاب اسلامی درس گرفت و انقلاب اسلامی که در در بهمن 57 به پیروزی رسید همه دست در دست هم دادند تا انقلاب ما چهل سالگی خود را نبید، ادامه داد: دشمنان سال به سال، قدم به قدم گام برداشتیم تا به چهل سالگی رسیدیم دشمن هر طرحی را برنامه ریزی کردند که ایران به سن کمال نرسند ولی داغ تابستان داغ به دل ترامپ ماند و رفت و به نقشه هایش دست نیافت.

این مسئول ادامه داد: به لطف خدا و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و توسل به اهل بیت چهل و دوسال را پشت سر گذاشته ایم که این موفقیت با داشتن سه بال به انجام رسیده که اولین بال و مهمترین آن رهبریت بود،  بال دوم این موفقیت مردم بودند و بال سوم ولایت بود که مردم با امت با نطام پیوند خوردند.

اکبر پور ادامه داد: اگر بناست که انقلاب شتابنده به راهش ادامه دهد باید پیوند امت با ولایت مستحکمتر شود ، مردم ما لیاقت بهترین ها را دارند مشکل امروز ما از بی بصیرتی ها است .

وی بیان کرد: امروز اگر در این انقلاب هستیم به برکدوم انقلاب ت وجود رهبر است که با تدبیر و آگاهی در 23 بهمن سال 97 بیانیه گام دوم انقلاب را  صادر کردند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب  به عنوان دلسوز ترین و آگاه ترین شخص به نظام اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب  را صادر کرده اند.

وی با تاکید بر این مطلب که  با توکل و توسل به خدا گره ها و مشکلات باز می شود، افزود: امروز اجرای رزمایش های مختلف برای دوستان و دوشمنان حاوی پیام است که این رزمایش ها شاخ دشمنان را شکسته است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار