خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان بسیج و کارخانجات کشور؛

همایش «نقش مدیریت جهادی در جهش تولید» در همدان برگزار می‌شود

همدان- رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از برگزاری همایش «نقش مدیریت جهادی در جهش تولید» با حضور سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج و کارخانجات کشور در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۹۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
همایش «نقش مدیریت جهادی در جهش تولید» در همدان برگزار می‌شودسرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر از برگزاری همایش «نقش مدیریت جهادی در جهش تولید» در همدان خبر داد و بیان کرد: این همایش به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صمت برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج و تقویت روحیه جهادی در مدیریت صنعتی و تولیدی استان در راستای جهش تولید، دانست و عنوان کرد: مدیران برخی از واحد‌های تولیدی با وجود تحریم، مشکلات و تورم علاوه بر اینکه تعدیل کارگر نداشتند بلکه افزایش اشتغال نیز داشته‌اند و با روحیه جهادی و تلاش بیشتر، ابتکار و خلاقیت توانستند جهشی به تولید دهند که ما هم در راستای فرهنگ‌سازی همین امر و جهش تولید و تبیین شعار سال اقدام به برگزاری همایش کردیم.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان در خصوص زمان و مکان برگزاری این همایش اظهار کرد: این همایش روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در سالن همایش مرکز خدمات فناوری و کسب و کار برگزار می‌شود.

وی به حضور سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج و کارخانجات کشور در این مراسم اشاره و تاکید کرد: علاوه بر سخنرانی سردار رعیتی فرد، مهندس پور مجاهد معاون امور اقتصادی استانداری همدان نیز در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

برات‌زاده با تاکید بر اینکه در این همایش از ۲۷ مدیر جهادی عرصه تولید و صنعت استان تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاهی از فناوری‌ها و نواوری‌های صنعت استان در حاشیه برگزاری همایش از دیگر محور‌هایی این همایش است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان در راستای تبیین شعار سال و جهش تولید کارگاه‌های آموزشی اصول مدیریت و روانشناسی در مدیریت را برای واحد‌های تولیدی برگزار می‌کند، یادآور شد: در این خصوص با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت سه همایش و کارگاه آموزشی تا پایان سال برگزار می‌شود که طی آن یک هزار و ۲۰۰ نفر از مدیران به صورت مجازی آموزش لازم را خواهند دید.
همایش «نقش مدیریت جهادی در جهش تولید» در همدان برگزار می‌شود
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار