خبرهای داغ:
سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد

اجرای بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی و ورزشی طی دهه فجر در نهاوند

نهاوند-سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از برنامه‌ریزی و اجرای بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، ورزشی و آموزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۵۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

اجرای بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، ورزشی طی دهه فجر در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا درویشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقش ورزشکاران، قهرمانان و به خصوص جوانان در پیروزی نهضت عظیم امام راحل و انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده و هرگز از اذهان تاریخی مردم کشور پاک نخواهد شد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا تنها مردم کشور ما، بلکه همه دنیا را درگیر تغییرات اساسی در راستای مبارزه با این مهمان ناخوانده و منحوس کرده و با افتخار اعلام می‌کنیم، خانواده ورزش نهاوند از پیشکسوتان، مربیان گرفته، تا ورزشکاران و ورزش دوستان، مثل همیشه در کنار مردم بودند و برای مراقبت از سلامت مردم، پویش «من ماسک می‌زنم» راه‌اندازی شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت این ایام بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، ورزشی و آموزشی در سطح شهرستان نهاوند برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تازه‌ترین افتخارات و اقدامات ورزشی شهرستان نهاوند بیان کرد: حضور تیم گرین کشاورز در لیگ دسته سوم کشور و تیم فوتبال یاران کوروش و پاسارگاد نوین در لیگ استان، قهرمانی تیم فوتسال و کسب سهمیه در مسابقات قهرمانی کشور، حضور چهار داور برای قضاوت در لیگ‌های دسته یک و دسته دوم کشور از جمله این افتخارات است.

درویشی،  دعوت از علی اکبر احمدوند و محمدرضا گلپایگانی انتخابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۱، دعوت بهنام آرین به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ به میزبانی کشور امارات متحد عربی، انتخاب مسعود قیاسی به عنوان نماینده فدراسیون در دوره‌های جهانی داوری، حضور تیم بسکتبال بانوان نهاوند در لیگ دسته دوم کشور و حضور فرود ظفری، علی ظفری، علی احمدوند و امیر شاهمرادی در لیگ برتر ووشو کشور را از دیگر افتخارا اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند برشمرد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به برگزاری دوره تئوری مربیگری درجه۳، برگزاری هفت دوره داوری و مربیگری عملی و دان۱ تا ۵ به صورت مجازی در رشته آرنافایت به صورت ملی، حضور مهدی خزایی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور، انتخاب امیر محمد بحیرایی در مسابقات لیگ دسته یک کشور، کسب ۵ مدال رنگا رنگ مسابقات استانی بانوان و راهیابی خانم زهرا مالمیر به مسابقات قهرمانی کشور، تهیه اسکوربورد ورزشی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان، تعمیر و تجهیز سالن کشتی مهندس علیمرادیان تهیه یک تخته تشک کشتی، یک تخته تشک تاتامی، رنگ آمیزی سالن، تعمیر و راه اندازی تاسیسات با هزینه‌های بیش از ۳میلیارد ریال و احداث پیست موتور سواری در بام نهاوند اشاره کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ۳۰ هیئت فعال ورزشی، ۴ هیئت نیمه فعال و ۴ هیئت ورزشی غیر فعال وجود دارد .

وی بیان کرد: در سال ۹۹ اتفاقات خوبی در ورزش نهاوند صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به برگزاری کارگاه و دوره آموزشی ۱۰ مورد، ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی ۱۲مورد، مسابقات ورزشی ۱۱۰مورد، همایش پیاده‌روی ۱۵ مورد، صعود بیش از ۵۰ قله مختلف استانی و شهرستانی، میزبانی مسابقات استانی و کشوری ۲۵مورد، چندین مورد هم اعزام به اردوهای تیم ملی کشوری و استانی اشاره کرد.

درویشی با اشاره به بخش اماکن و نظارت سرپرست اداره ورزش و جوانان افزود: ۱۵۰ بازرسی از ابتدای سال ۹۹ انجام شده و ۵ مجوز باشگاه خصوصی نیز صادر شده است.

وی اضافه کرد: در ابتدای سال، ۳۱ کمک هزینه در دو مرحله به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان شامل فرش، اجاق گاز ۵شعله، سرویس آرکوپال، چرخ گوشت، پلو پز، پتو، چادر نمازی و اقلام تامینی در جهیزیه‌های ارائه شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ابراز داشت: اهدای ۳۵ تخته فرش ۱۲متری و ۶ متری به زوج‌های جوان به ارزش ۸۵ میلیون تومان و برگزاری بیش از پنج کارگاه آموزشی قبل از ازدواج زوحین نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار