معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج:

حفظ وصیانت از اصالت انقلاب از وظایف بسیج است/ پیشتازی مردم زنجان در شاخص‌های ارزشی

معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج حفظ اصالت انقلاب را از وظایف بسیج دانست و گفت: پیروزی، تداوم و انتقال انقلاب توسط مردم محقق شده و خواهد شد و هر جا امور به مردم واگذار شده، اهداف تحقق یافته است.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۵۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛سردار عبدالرضا آزادی در جلسه فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن در شرایط خاص به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: باید تلاش شود دهه فجر با شور و حرارت و در شأن این ایام برگزار شود، که این هدف جز با استفاده از فضای مجازی تحقق نمی‌یابد.

 معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مراسم روز 22 بهمن افزود: کلیدواژه «انقلاب مردم» برای این ایام انتخاب شده که بر این اساس، قرار است در این حوزه تولید محتوا انجام شود، چرا که بر اساس نظر بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری پیروزی انقلاب مرهون همراهی و حمایت مردم است و به معنای واقعی انقلاب از آن مردم است.

 وی با تاکید بر بی‌نظیر بودن وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی افزود: این مهم با همه توان باید تبیین و انتقال داده شود، چرا که با وجود عوض شدن نسل، انگیزه‌ها هنوز تغییری نکرده است.

 آزادی حفظ اصالت انقلاب را از وظایف بسیج دانست و ادامه داد: پیروزی، تداوم و انتقال انقلاب توسط مردم محقق شده و خواهد شد و هر جا امور به مردم واگذار شده، اهداف تحقق یافته است و ضعف‌های موجود هم نتیجه کنار گذاشته شدن مردم است.

 معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با تشریح وقایع روی داده در کشور طی یکسال گذشته افزود: نقش مردم در موفقیت طرح‌های اجرا شده در این بازه زمانی هم عیان شده که نمونه آن طرح شهید سلیمانی است که در آن مشکلات ناشی از شیوع این ویروس توسط خود مردم البته با همراهی بسیج به عنوان رابط مدیریت و مردم رفع می‌شود.

 وی کمک مومنانه را دیگر اقدام قابل توجه این ایام عنوان و تاکید کرد: مرحله بعدی کمک مومنانه که از 20 بهمن آغاز خواهد شد، باید به درستی انجام شود و زنجان هم استان امتحان داده‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس است که غواصان قهرمان نمونه بارز آن به شمار می‌رود.

 آزادی شور و شعور حسینی را شاخصه مردم ایران دانست و تاکید کرد: استان زنجان در این شاخصه‌ها و فعال بودن در مسائل ارزشی پیشتاز است و رسانه‌ها باید این مسائل را برجسته کنند تا به عنوان تابلو نمایان شود.

 معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با اشاره به پایین بودن آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و ... در استان زنجان تصریح کرد: باید به این مسائل پرداخته و بیان شود.

 وی با بیان اینکه بسیج اقدام به انجام کارهای مردم محور کرده است، ادامه داد: انجام کار در این حوزه نیاز به سوژه دارد و باید در این حوزه الگویابی کرده و روایتگری کرد.

 معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با مرور روایت‌های انجام شده در دوران دفاع مقدس گفت: این روایت‌ها در برخی مواقع، بهتر از هر اقدامی نتیجه بخش بود و باید متوجه بود که اقدامات و فداکاری‌های مردمی باید روایت شود تا در ذهن‌ها باقی بماند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار