بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صورت گرفت.

برگزارى نشست روشنگرى تبین دستاوردهاى انقلاب در شهرستان کنارک

نشست نهضت روشنگرى دستاوردهاى انقلاب اسلامى با حضور جمعى از بسیجیان و اقشار مختلف در محل نمازخانه سپاه کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۰۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزارى بسیج در کنارک، سرهنگ پاسدار براتعلى صالحى در این نشست با اشاره به دستاوردهاى انقلاب اسلامى افزود: کارنامه انقلاب اسلامى آنقدر پربار و روشن است که حتى دشمنان نیز نمیتوانند آن را انکار کنند.
وى با بیان اینکه این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است، افزود: تک تک ما وظیفه داریم از این میراث گرانب‌ها حفاظت و صیانت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک، ادامه داد: همانطور که در ابتداى انقلاب جوانان با جان خود پاى انقلاب ایستادند تا این نهال نوپا رشد کند، اکنون نیز جوانان و نسل جدید ادامه دهنده راه آنان میباشند و پاى آرمانهاى انقلاب ایستاده اند.

سرهنگ پاسدار صالحى تاکید کرد: انقلاب از صفر شروع شد و دو کانون قوی کمونیسم و غرب استکباری آن زمان در مقابل انقلاب ایستادند تا نگذارند این تحول شکل بگیرد، اما همگان دیدیم کمونیسم به موزه تاریخ رفت و کانون دوم غرب به رهبری آمریکا در حال نابودی و فروپاشی است که این روز‌ها وضعیت امریکا را می‌بینید که از نظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در وضعیت بحرانی است.

صالحى بیان کرد: اقتصاد آمریکا بحران زده است و با سربازان خسته و بی انگیزه خود در هر کشوری حضور یافته شکست خورده و انتخابات اخیر هم یک افتضاح سیاسی بود.

وى تاکید کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب در زمینه سیاسی است که به دنبال حضور مردم در عرصه‌های مختلف شاهد آن بودیم و امروز مردم سالاری ما در دنیا بی نظیر است و این میزان مشارکت دادن مردم و جریان‌ها در سرنوشت کشور و نیز استقلال کشور از دستاورد‌های مهم انقلاب است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار