برگزاری مراسم میلاد حضرت زهرا در زهک

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن در مسجد جامع روستای صفدر میر بیک بخش جزینک شهرستان زهک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۵۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرنگار روابط عمومی بسیج در زهک، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه‌ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن به همت حوزه خواهران حضرت زینب (س) ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در مسجد جامع روستای صفدر میر بیک بخش جزینک شهرستان زهک با حضور فرمانده ناحیه سپاه زهک سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد، مسولین، بسیجیان خواهر برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار محمد حیدری راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت:۲۲ بهمن روز چیدن میوه نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است هم او که به گفته رهبر معظم انقلاب، بی نام او انقلاب در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

وی گفت: انقلاب فضای جدیدی را برای زنان با ایمان فراهم کرد امام رضوان الله تعالی علیه زن را از گوشه خانه با حجاب و عفت به صحنه جامعه آورد. آن مرجع تقلیدی که فتوای صریح داد در برابر آن‌هایی که شبهه می‌کردند زنان در تظاهرات شرکت کنند امام راحل (ره) بود آن کسی که جلو متحجران ایستاد که می‌خواستند در دانشگاه تهران در کلاس‌ها بین دختر و پسر دیوار بکشند، امام راحل (ره) بود آن کسی که برای حضور زنان در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی شبهه می‌کردند و در برابر همه آن‌ها ایستاد و راه را برای ارتقاء زنان و بانوان ما فراهم کرد امام بود.

سرهنگ پاسدار حیداری راد گفت:پس حق است روزی که تکریم زن است همزمان شده است با روز ولادت آن صالح بزرگی که فرزند به حق فاطمه اطهر بود.

در پایان از بانوان محترمه بسیجی تجلیل با حضور مسولین به عمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار