توزیع ۵ تن مرغ با قیمت مصوب در ۱۱ نقطه شهرستان ری

اتاق اصناف شهرستان ری با همکاری اتحادیه پرنده و ماهی شهرستان اقدام به توزیع ۵ تن مرغ در ۱۱ نقطه از شهرستان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به افزایش نرخ مرغ در سراسر کشور از توزیع مرغ با قیمت مصوب در شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون میزان قابل توجهی کالای های اساسی شامل روغن، شکر، مرغ منجمد و گرم، گوشت منجمد، تخم مرغ و غیره در سطح شهرستان ری توزیع شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به دغدغه مردم برای نظارت بیشتر تأکید کرد: امروز از ساعات ابتدایی توزیع مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به منظور جلوگیری از تخلف و گران‌فروشی ۳ تیم از بازرسان اتاق اصناف به صورت سرزده از واحد‌های عرضه کننده بازدید و بازرسی می‌کنند.

ستاره تصریح کرد: بازرسی بر نحوه جذب و توزیع به صورت مستمر است و ارائه کالاهای ضروری با قیمت مصوب تا پایان سال ادامه دارد و از لحاظ توزیع کالا در سطح شهرستان ری مشکلی وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: آرامش بازار و ایجاد اطمینان به مصرف کنندگان از مهمترین اولویت‌های اتاق اصناف است و در این راستا با متخلفان کم‌فروش یا گران‌فروش علاوه‌بر جریمه نقدی برخورد قانونی نیز می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار