مطالبه گری از مسئولان اولویت بسیج دانشجویی/ رفع مشکلات مردم مهمتر از سیاست بازی است

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمدگفت: اولویت کاری مسئول جمهوری اسلامی باید رفع مشکلات مردم باشد هر چند تلاش هایی صورت گرفته است که مطلوب به نظر می رسد اما مقبول ما نیست.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۶۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سید مسعود پرهیزگاری در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر و با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج دانشجویی در حوزه های مختلف فعالیت می کند که یکی از این حوزه ها مطالبه گری و گفتمان سازی است.

پرهیزگاری ابراز داشت: بسیج دانشجویی صدای مردمی که فریاد رسی ندارند را به گوش مسئولان می رساند و از مسئولین در خصوص حقوق مسلم مستضعفان مطالبه گری خواهد کرد و در این زمینه می توان به موضوع کارگران کارخانه قند یاسوج اشاره کرد .

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه و انتقاد از بی توجهی مسئولان استان گفت: زن و فرزندان کارگران کارخانه قند با انبوهی از مشکلات و نداری‌ها سر بر بالین می‌گذارند اما مسئولان بی‌تفاوت هستند .

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم مهمتر از سیاسی‌بازی است، به طرح این سوال پرداخت و گفت: تغییر فرماندار در دقیقه ۹۰ توسط  استاندار واجب است یا حل مشکلات کارگران کارخانه قند و آرد؟

اولویت کاری مسئول جمهوری اسلامی باید رفع مشکلات مردم باشد هر چند تلاش هایی صورت گرفته است که مطلوب به نظر می رسد اما مقبول ما نیست.

این مسئول بیان کرد: تا مشکلات زمین خواری در اقصی نقاط استان وجود دارد،مشکلات پتروشیمی سقاوه، کارخانه آرد و قند و ...وجود دارد مسئول نباید راحت سر بر بالین بگذارد.

پرهیزگاری  دانشجو را موذن جامعه دانست و گفت: بیش از ۲۰ سال از سفر مقام معظم رهبری به استان می‌گذرد اما هنوز 200 قطعه زمینی که باید به مستضعفان واگذار می شد انجام نگرفته است اما به راحتی شاهد زمین خواری زمین‌های منابع  ملی در سروک و سایر نقاط استان هستیم و موارد رودخانه‌خواری، قبرستان‌خواری و...  این برخوردهای دوگانه قابل پذیرش نیست.

وی به در پیش بودن انتخابات شوراها و برخی تحرکات اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی به این موضوع ورود خواهد کرد و شفافیت را از اعضای شورای شهر مطالبه‌گری می‌کند‌ و از کاندیدای آینده هم مطالبه‌گری می‌کنیم تا سوء استفاده و رانت‌خواری صورت نگیرد.

پرهیزگاری یادآور شد: بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های اقتصاد مقاومتی،  فرهنگی ، اجتماعی، علمی و پژوهشی و سایر مواردی که مردم نیازمند باشند ورود کرده است و طرح های خوبی را اجرایی یا در دست اجرا دارد

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج دانشجویی در ایام کرونا نیز اشاره کرد و گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا بسیج دانشجویی همپای با سایر نهادها و دستگاه های اجرایی به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک اقدام کرد که بخشی از این کارگاه ها تاکنون نیز فعالیت می کنند.

پرهیزگاری بیان کرد: در ایام کرونا بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار