اجرای ۱۳۸ میلیارد تومان طرح راه و شهرسازی در لرستان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۳۸ میلیارد تومان طرح در حوزه‌های چهارخطه، بازآفرینی شهری و مسکن این استان اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۴۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، وحید کرم‌الهی امروز در تشریح برنامه های دهه فجر افزود: در این ایام ۱۹ کیلومتر چهارخطه، ۵۲۶ واحد مسکن مهر و سه پروژه بازآفرینی شهری به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۵۲۶ واحد مسکن مهر شامل ۴۲۴ واحد در خرم‌آباد و ۱۰۲ واحد در بروجرد با اعتبار بیش از ۸۵ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی اظهار داشت: همچنین از مجموع ۱۹ کیلومتر چهارخطه قابل افتتاح، هشت کیلومتر مربوط به احداث باند دوم محور خرم‌آباد- کوهدشت، هفت کیلومتر باند دوم محور ازنا - شازند و چهار کیلومتر مربوط به باند دوم جاده خرم‌آباد - نورآباد است.

کرم الهی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای ۱۹ کیلومتر چهارخطه بیش از ۴۸ میلیارد تومان است تصریح کرد: همچنین به مناسبت ایام دهه فجر بخشی از پروژه‌های بازآفرینی شهری استان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: یکی از پروژه‌های بازآفرینی شهری لرستان بهسازی و کف سازی خیابان فردوسی خرم‌آباد با هزینه ۲ میلیارد تومان است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: همچنین بهره برداری از کانال دفع آب های سطحی کاظم آباد الیگودرز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌های بازآفرینی شهری است.

کرم الهی اضافه کرد: یکی دیگر از پروژه‌های بازآفرینی شهری لرستان، احداث پارک محله‌ای کاظم‌آباد الیگودرز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که تا پایان دهه فجر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار