جانشین فرمانده سپاه دهگلان خبر داد.

اعزام ۴ تیم پزشکی به مناطق محروم دهگلان

صادق جمالی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهگلان از اعزام ۴ تیم پزشکی به روستا‌های محروم این شهرستان در قالب طرح شهید رهنمون به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۶۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  به مناسبت گرمیداشت دهه مبارک فجر انقلاب تیم‌های پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان جهت خدمات رایگان به روستا‌های محروم شهرستان دهگلان اعزام شدند.

صادق جمالی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به دو نوع خدمت درمان و پیشگیرانه گفت: خدمت پیشگیرانه بیشترین و وسیعترین نوع خدمت در حال حاضر با توجه به وجود ویروس کرونا است که این نوع خدمت باید محسوس باشد.

وی در ادامه گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با در اختیار نهادن داروی رایگان به مناطق محروم شهرستان دهگلان در قالب طرح شهید رهنمون به همت بسیج جامعه پزشکی در روستا‌های قشلاق خداکرم، باغچه مریم، سرخه جوب و سراب شیخ حسن با پزشک، ماما، دارو یار، بهورز و کارشناسان بهداشتی، ویزیت و داروی رایگان خدمات ارائه می‌دهند.

جمالی گفت: بیش از ۴۰۰ نفر در این چهار روستای مذکور تحت پوشش ویزیت رایگان تست فشار خون، طب سنجی، دارو و توزیع ماسک رایگان قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار