برکت خون شهید سلیمانی باعث حرکت توفنده در مسیر انقلاب می شود

ئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: برکت خون شهید سلیمانی باعث می شود که پر شور تر و توفنده تر از گذشته مسیر آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را تعقیب و دنبال کنیم
کد خبر: ۹۳۱۶۵۲۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان ، سرلشکر محمد باقری صبح امروز ضمن ادای احترام به مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  در  گلزار شهدا کرمان  در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق حضور در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی برای تجدید عهد و پیمان پیدا کردیم که بگوییم ادامه دهنده راه ایشان هستیم و همچنین انتقام ایشان را خواهیم گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه با شهادت سپهبد شهید سلیمانی، گوهر بزرگی را از دست داده ایم، عنوان کرد: اما پرچمی که به دست ایشان بوده، برافراشته است و برافراشته خواهند ماند.

وی بیان کرد: برکت خون شهید سلیمانی باعث می شود که پر شور تر و توفنده تر از گذشته مسیر آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را تعقیب و دنبال کنیم و محور مقاومت، مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در پاسخ به این سوال که نیروهای مسلح در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی چه اقداماتی انجام خواهد داد، گفت: مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت و نبرد با آمریکا و اسرائیل است و این مکتب ادامه دارد و پر شور تر از گذشته، دنبال می شود.

سرلشکر باقری تصریح کرد: در یک سال گذشته که شهید سلیمانی را در بین خود نداریم، برکت خون ایشان موجب رشد قابل توجهی در توانمندی محور مقاومت و نیروهای مسلح شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت دشمنان نشان می دهد که قاتلان  سپهبد شهید سلیمانی به زباله دان تاریخ رفته اند و آنان تقاص پس خواهند داد و رژیم صهیونیستی در سردرگمی و مسیر اضمحلال قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار