مدیرکل خدمات حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان:

شهدا حیاتشان ابدیست و عاقبت بخیر شدند

مدیرکل خدمات حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا از جانشان گذشتند اما دست از اعتقاداتشان برنداشتند.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۷۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت  دهه مبارک فجر و زوز تکریم مادران و همسران شهدا مراسم تکریم از خانواده معظم شهدا اداره کل فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای حلقه صالحین شهید آبیاری در پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی از حوزه بسیج ادارات کل برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به انواع امتحانات الهی گفت: همه انسانها امتحان می شوند،اما نوع امتحان آنها با یکدیگرفرق می کند، رئیس با ریاستش جوان با جوانی اش امتحان می شوند.

مدیرکل خدمات حوزه های علمیه استان افزود: در طول تاریخ خیلی ها سوختند اما دست از اعتقاداتشان بر نداشتند و مصلحتی زندگی نکردند، اگر میخواهیم در مسیر درست زندگی کنیم خیلی جاها باید بسوزیم، شهدا از جانشان گذشتند اما دست از اعتقاداتشان برنداشتند، شهدا نمردند بلکه حیاتشان ابدیست و عاقبت بخیر شدند.

وی ادامه داد:بعضی ها می گویند سخت ترین لحظه کربلا گودی قتلگاه است، اما خیلی از عرفا می گویند این بهترین لحظه برای اباعبدالله الحسین(ع) بود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد ضمن تشریح زندگی حضرت ام البنین(س)گفت: آن بزرگوار حتی جنازه فرزندانش را هم ندید، اما وقتی خبر شهادت فرزندانش را شنید اول سراغ امام حسین(ع) را گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی هم در این مراسم ضمن قرائت بخشی از زندگینامه شهدا برتدام برگزاری برنامه های فرهنگی با موضوع فرهنگ ایثار وشهادت توسط بسیجیان تاکیدکرد.

گفتنی است دراین مراسم از همسرشهید مصصطفی آبیاری که عضو حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید یزدی حوزه ادارات کل می باشد تجلیل  و قدردانی شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار