فرمانده سپاه ثارالله در آیین گرامیداشت مراسم 12 بهمن :

ملت ایران تمام معادلات دشمن در دنیا را بهم ریخته است

سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز سیستم دفاعی ایران جزو چند کشور برتر دنیا است گفت: ملت ایران تمام معادلات دشمن در دنیا را به هم ریخت و او دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۷۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، آیین گرامیداشت مراسم 12 بهمن که با حضور مسئولان استان در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام‌(ره) و شهدای انقلاب به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در محضر شهیدان هستیم  شهدا نور چشم ما هستند و به ما نورانیت می‌دهند.

وی افزود :  امام ما از سال 42 و بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی سکان و مرجعیت شیعه را بر عهده گرفت و هدفگذاری وی برای برقراری حکومت اسلامی ملموس بود.

این مقام مسئول تصریح کرد:  امام نابودی رژیم ستم شاهی و برقراری حکومت اسلامی را دنبال می‌کرد و به نتیجه رسید

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره فرمایش امام خمینی(ره)  که فرمودند "جمهوری اسلامی، نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم"؛ بنابراین امام خمینی(ره) هدفگذاری اصیل و دقیقی داشت و می‌دانست چه می‌خواهد؟ تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی امنیت پایدار و عزت داریم و این نخستین قابلیت انقلاب و هوشمندی ملت ایران اسلامی است

معروفی افزود: امروز ملت ایران ملتی هوشمند در دنیا است و در زمانی که دشمنان به دنبال تجزیه کشور بودند ملت ایران آنها را ناکام گذاشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه مذاهب و اقوام و همه گروه‌های سیاسی تحت امر ولی‌فقیه برای انقلاب کار می‌کنند ، در جنگ تحمیلی مردم از همه گروه‌ها پای کار آمدند .

وی افزود: در 42 سال گذشته ثابت کردیم هر جا که منافع ملی و اعتقادات اسلامی در خطر بودند ملت ما از منافع خود دفاع کردند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن فکر می‌کرد با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی به اهداف شوم خودش می‌رسد اما باز هم شکست خورد و دشمن بداند که در هر جا که پایش را بگذارد، گورستانش خواهد شد.

وی با بیان اینکه 42 سال دشمنان ما به‌ویژه استکبار جهانی آمریکا فریاد مستانه می‌زند و ما را تهدید می‌کند اما شکست می‌خورد ادامه داد: هفت رئیس جمهور آمریکا در برابر سیاست‌هایی که ضد کشور و ملت ما داشتند شکست خوردند؛ آنها رفتند اما انقلاب اسلامی ما پایدار و پابرجاست.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دستاوردهای علمی کشور بعد از انقلاب بی‌نظیر است و امروز میلیون‌ها نفر در دانشگاه‌های نقاط  مختلف  کشور درس می‌خوانند افزود: واکسن کرونا یکی از دستاوردهای علمی اخیر است که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آن را ساخت و دنیا متحیر شد.

وی با بیان اینکه غرب با ما دعوای موشکی و هسته‌ای ندارد چرا که ناکارآمدترین سلاح است و هیچکس در دنیا نمی‌تواند از آن استفاده کند و از طرفی نیز هزینه سنگین نگهداری دارد تصریح کرد: دشمن از توان علمی جوانان ما می‌ترسد و تهدید و تحریم می‌کند؛ هسته‌ای و موشکی بهانه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز سیستم دفاعی ایران جزو چند کشور برتر دنیا است گفت: ملت ایران تمام معادلات دشمن در دنیا را به هم ریخت و او دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.

وی با بیان اینکه امروز مردم جهان به‌وجود شهید سلیمانی ما عشق می‌ورزد و ملت‌های دنیا عاشق حاج قاسم ما هستند ادامه داد: اینکه بعد از شهادت شهید حججی دیرالزور با موشک زده شد پیامش به اسرائیل و آمریکا بود و قدرت موشکی ایران به نمایش گذاشته شد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه چند روز گذشته رزمایش موشکی سپاه را دیدیم که چه پیشرفت‌هایی داشت و همه این‌ها به‌دلیل توکل به خدا و دست در دست ولی خدا داشتن است گفت: ایران هشتاد میلیون نفر بمب هسته‌ای در مقابل دشمن دارد و دشمن فکر نکند که هسته‌ای ما این مسائل ساده‌ای است که خودش دارد بلکه ملت ما قدرتمند هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری سالگرد شهید سلیمانی در عراق و یمن و سوریه و سایر نقاط ایران غیرقابل تصور بود و دشمن در این توطئه خود شکست خورد افزود: در خانه‌های مردم کشورهای دنیا عکس حاج قاسم وجود دارد و مردم به شهید سلیمانی عاشقانه ابراز ارادت می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز دشمن از ترویج مکتب حاج قاسم می‌ترسد و نگران است گفت: بسیج خروجی دیگر انقلاب اسلامی است و جنگ تحمیلی را هم بسیج یعنی ملت ایران به نتیجه رساند و تفکر بسیج ایران امروز در دنیا گسترانده شده و جغرافیای بسیج جغرافیای جهان اسلام است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه وجود ولایت فقیه تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است گفت: دشمن از پیروی مردم ایران از ولی‌فقیه می‌ترسد و قدرت حول محور ولایت را می‌شناسد و از آن هراسان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: ما در کشور به سرباز نیاز داریم؛ ما به سربازی همچون حاج قاسم نیاز داریم که خودش را فدای ملت کرد و جانپناه مردم بود.

 

ارسال نظرات