فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) عنوان کرد:

انقلاب اسلامی، نقطه عطف اوج گيری نهضت های آزادی خواه/ سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)درتبیین برنامه های سپاه و بسیج در دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی از لحاظ ایدئولوژی، گفتمان، رهبری، مردم و تاثیرگذاری با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۴۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ،سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جلسه تبیین برنامه های سپاه و بسیج در دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر از لحاظ بزرگی و شوکت دارای ابعاد مختلفی است. انقلاب اسلامی از لحاظ ایدئولوژی، گفتمان، رهبری، مردم و تاثیرگذاری با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست .

در دهه های اخیر اتفاقاتی در عالم بوجود آمد که بخشی از تاریخ و بشریت را تحت تاثیر خود قرار داد. انقلاب اسلامی ایران، بزرگ، عظیم و تاثیرگذار و متفاوت تر از انقلاب های دنیا است. امام (ره) یک بعثت جدید را بوجود آورد و یک بار دیگر حیات مجدد در انسانها شکل گرفت. امام خمینی (ره) یک بار دیگر هندسه عالم را عوض کرد.

بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید از عدالت و تجسمی از ایثار، شهادت و از خودگذشتگی و مردانگی را به منصه ظهور گذاشت. امام(ره) واژه هایی که مسکوت مانده بود را به عرصه آورد. امام راحل دارای سبک زندگی بود و سیره جدیدی از زندگی را در فراروی انسانها قرار داد.

همه انسانهای آزادی خواه تحت جاذبه گفتمان امام(ره) قرار گرفتند. امام (ره) عظمت روحی عاشورا را یک بار دیگر به تجسم درآورد و عینیت بخشید و عالم را متوجه انقلاب اسلامی کرد. نگاه امام و گفتمان امام یک تحول عظیم در منطقه به وجود آورد. امام یک هژمونی از قدرت و مجاهدت اسلام را به منصه ظهور گذاشت. مسیر انقلاب ادامه خواهد داشت و راه شهادت گم شدنی نیست.

امروزه در مسیر دستیابی به قله های ترقی و پیشرفت راه جدیدی از تلاش، مجاهدت، ایثار و گذشت در مقابلمان قرار گرفته است. امروزه در حالی بعد از گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی رسیدیم که روز به روز به پیشرفت ها و دستاوردها هم افزوده می شود. مکتب حاج قاسم نشان داد که میدان مبارزه حق علیه باطل طول و عرض جغرافیایی نمی‌شناسد و هر جایی می تواند خط مقدم نبرد حق با باطل باشد.

حضور مقتدر بسیج در تمامی عرصه‌‌ها سبب مصون ماندن انقلاب از حادثه ها شده به‌گونه‌ای که حضور بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب، دشمن را ناامید کرده است. سپاه خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و زیر سایه مقام معظم رهبری و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا و با اجرای فرامین و دستورات ایشان در تمامی سختی ها و گرفتاری ها از جمله سیل، زلزله و ویروس منحوس کرونا در کنار مردم بوده و جانفشانی کرده و با جدیّت و تمام ظرفیت پای مردم و نظام انقلاب اسلامی ایستاده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار