خبرهای داغ:
آیت الله علما:

شهدا عامل قدرت ایران اسلامی هستند

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهدا عامل قدرت ایران اسلامی هستند که امروز در برابر آمریکای ابرقدرت و در میز گفت‌وگو حرف و قدرت داریم.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۵۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تقوا ذخیره آخرت است اظهار داشت: دهه فجر، طلوع اسلام است و امام راحل(ره) اسلام را زنده کرد و حیات تازه به اسلام داد تا هم و غم ابرقدرتهای ظالم، اسلام ناب محمدی(ص) که ایران داعیه‌دار آن است، باشد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کسی منکر مشکلات کنونی در کشور نیست بیان کرد: به این معنا توجه کنیم که جمهوری اسلامی به یک دنیا می‌ارزد و امروز در همه جا طنین انداخته است و بدانیم که دشمنی ابر قدرت‌های ظالم با ایران اسلامی بر سر موضوعات هسته‌ای و موشکی نیست بلکه کلمه اسلام که به‌ واسطه جمهوری اسلامی در دنیا ظهور و بروز کرده مشکل آنهاست.

علما با تبریک مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: از برکات این روز، بزرگداشت مقام مادر است زیرا مادرها بر گردن همه نسل‌ها حق دارند که امام راحل (ره) فرمودند: از دامن زن، مرد به معراج می رود و دامن مادران عزیز در ایران اسلامی شهدای دفاع مقدس را تربیت کرده است.

امام جمعه کرمانشاه یکی دیگر از برکات اسلام واقعی را شهدا دانست و بیان کرد: شهدا عامل قدرت ایران اسلامی هستند که امروز در برابر آمریکای ابرقدرت و در میز گفت‌وگو حرف و قدرت داریم و بدانیم مادرها بودند که بچه‌ها را تربیت کردند و اولادها را معراجی کردند.

علما بیان کرد: بهترین الگو برای ما فاطمه زهرا (س)، پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین (ع) است که دنیای غرب از این سرمایه‌ها می‌ترسد و از هر چیزی که به اسلام ارتباط پیدا کند حساب می‌برد و این مکتب عامل استقلال ایران اسلامی بوده است و امروز همه دنیا اسیر است و تنها جایی که اسیر نیست ایران است.

وی حاکمیت ارزشهای اسلامی را سبب تعالی کشور دانست و گفت: ارزش‌های اسلامی بر کشور حاکم است و بر همه ما یک فقیه و حاکم اسلامی که یک کارشناس اسلام نظارت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار