خبرهای داغ:

دیدار فرمانده بسیج ادارات استان با مدیرکل اداره ثبت احوال استان

فرمانده بسیج ادارات استان سمنان با مدیرکل اداره ثبت احوال استان سمنان دیدار کرد
کد خبر: ۹۳۱۵۵۴۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و، ولی ا... شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا... ادارات کل با عباس قندالی مدیر کل ثبت و احوال استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در شهرستان سمنان بیش از ۷۰ پایگاه مقاومت بسیج را در اختیار دارد که هر یک از پایگاه‌های مقاومت با توجه به سیاست‌های ابلاغی برنامه‌ها و فعالیت خاصی را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج ادارات در راستای تحقق شعار سال برگزاری میز‌های خدمت به صورت عمومی و تخصصی می‌باشد که پایگاه‌های مقاومت بسیج در سایر دستگاه‌های اجرایی به نحو احسن این مهم را انجام داده اند و نتایج مطلوبی نیز داشته است.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین یاد آور شد: آمار و ارقام یکی از موضوعات مهم در تصمیم گیری‌های کلان در کشور به حساب می‌آید که رهبری بار‌ها و بار‌ها نسبت به اعلام صحیح آمار و ارقام در کشور گوشزد‌هایی را داشته اند و ما نیز به سهم خود در این موضوع باید به نحو احسن عمل نمائیم.
دهرویه افزود: سازمان بسیج ادارات استان سمنان آمادگی خود را در جهت همکاری با اداره کل ثبت احوال در راستای به نتیجه رساندن کارت ملی هوشمند اعلام می‌دارد و در این راه با تمام توان در کنار مجموعه ثبت و احوال خواهد بود تا بتوانیم به نحو احسن این موضوع را به سرانجام برسانیم.
در ادامه این دیدار عباس قندالی مدیر کل ثبت و احوال استان سمنان گفت: از دغدغه و فعالیت‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در راستای حل بسیاری از مشکلات سپاسگذاری می‌کنیم. مجموعه ثبت و احوال با توجه به سیاست‌ها و وظایف تعریف شده در قانون دارای ۵ ماموریت اصلی می‌باشد.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف ثبت و احوال انتشار آمار جمعیتی به صورت صحیح در کشور و به صورت جزء به جز می‌باشد. مطمئننا سامانه‌ها و سیستم‌های موجود در ثبت و احوال دارای دقیق‌ترین آمار از لحاظ تولد تا فوت و جمعیت آماری در کشور می‌باشد.
مدیر کل ثبت و احوال استان سمنان همچنین خاطر نشان کرد: مجموعه ثبت و احوال استان سمنان با ایجاد شورای راهبردی در صدد عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص موضوعات مختلف می‌باشد که در این راه جلسات مختلفی نیزبرگزار گردیده است.
قندالی همچنین در خصوص کارت ملی هوشمند در استان نیز مطرح کرد: تا به اینجای کار بیش از ۹۰ درصد از مردم استان نسبت به تهیه کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده اند. ما باید خدمتگذار مردم باشیم و در هر پست و جایگاهی که هستیم باید به مردم خود خدمت کنیم.
همچنین در ادامه این جلسه برادر، ولی ا... شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح ا... ادارات کل برنامه‌های پیشنهادی دهه فجر و همچنین برنامه سه ماهه چهارم را تشریح و برادر یوسفعلی ضمائمی فر گزارشی از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج هفت تیر ثبت و احوال استان سمنان را ارائه نمودند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار