مادر شهید رضا پناهی:

دانش آموزان درس خواندن را در فضای مجازی جدی بگیرند

مادر شهید رضا پناهی گفت: دانش آموزان درس خواندن را در فضای مجازی همانند حضور درمدارس جدی بگیرند.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۵۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ معصومه حمامی اصل در دیداربا دانش آوزان و معلمان دبیرستان شهید رضا پناهی که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت روز مادران و همسران گرانقدرشهدا انجام شد،افزود: امروز مهمترین وظیفه دانش آموزان درمقابل امام و شهدا خوب درس خواندن برای پیشرفت جامعه است.

دانش آموزان درس خواندن را در فضای مجازی جدی بگیرند

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تمام دستاوردهای ارزشمند خود را درعرصه سیاسی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی درپرتو مجاهدت شهدای عالیقدر، جانبازان سرافراز، آزادگان صبور و ایثارگران افتخار آفرین به دست آورده است.

وی بیان داشت: شهدا با پیروی ازحضرت امام خمینی (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و با نثار جان خود تلاش دشمنان را برای زمینگیر کردن جمهوری اسلامی ایران ناکام گذاشتند.

مادرشهید یادآورشد: امروزعظمت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است که باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب  راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک است از همه معلمان درخواست می کنم درکلاس درس مجازی برای دانش آموزان از انقلاب، امام و شهدا سخن بگویند.

مدیردبیرستان شهید رضا پناهی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج نیزگفت: دیداربا خانواده معظم شهدا مایه دلگرمی و ایجاد روحیه نشاط ، امید و ولایت مداری دربین مردم و مسوولان از جمله فعالان سنگرعلم و دانش می شود.

حسن چپردار اظهارداشت: شهید رضا پناهی، کم سن‌ترین شهید استان البرزاست که می‌تواند بهترین الگو و اسوه اخلاقی برای نسل جوان باشد.

وی شهدا را فرزندان انقلاب دانست وافزود: شهدای گرانقدرنمونه ای بارز از تربیت اسلامی هستند که برای دفاع ازاسلام، انقلاب و وطن جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی ازبرنامه های مهم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای دانش آموزان درفضای مجازی مدارس را تشکیل می دهد.

وی بیان داشت: زندگینامه و وصایای شهدای گرانقدر را با دقت مطالعه کنیم زیرا همانند کلاس درس معلم آموزنده است.

شهید رضا پناهی در سال ۱۳۴۸ در خانواده ای مذهبی در شهرستان کرج متولد شد، اما بیشتر از ۱۲ سال نتوانست سنگینی تن کوچکش را بر روح بزرگش تحمل کند و با اصرار، پدر و مادر خود را راضی کرد تا سرانجام دردوازدهمین سال زندگیش ابدی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار