برگزاری اردوی خانوادگی کارکنان سپاه درکنارک

به همت فرهنگی خانواده ومجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کنارک، اردوی خانوادگی با هدف ایجاد روحیه و شادابی در وجود همسروفرزندان کارکنان در با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۰۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در کنارک، هدف از برگزاري اردوي خانوادگي، تحكيم روابط عاطفي و بين فردي در كانون خانواده، آموزش مهارت هاي زندگي در قالب فعاليت هاي گروهي و فرهنگي ، ترويج زندگي فردي واجتماعي به سبك اسلامي و ایرانی، گذراندن يك روز شاد آموزشي و فرهنگي در يك فضاي طبيعي به همراه كسب مهارت هاي اردويي وهمچنین آشنايي والدين با ويژگي فرزندان در دوره كودكي و نوجواني عنوان شد.

سرهنگ مختاری معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ضمن گرامی داشت مکتب حاج قاسم سلیمانی در حاشیه این برنامه عنوان کرد:دشمنان اسلام از شهید سلیمانی بیشتر از نام سردار سلیمانی هراس دارند.

وی افزود:یکی از دلایل محبوبیت سردار سلیمانی در کنار جهاد چهل ساله، اخلاص ،تواضع و فروتنی سردار بود که به رغم پایان جنگ و تهمید شرایط برای حضور در عرصه های سیاسی، اقتصادی و سایر عرصه‌های مدیریتی هیچ گاه از رسالت اصلی خویش غافل نشد و همواره تلاش کرد تا در راستای مسئولیت قانونی و تخصصی خود فعالیت کند.

در پایان این برنامه به پاس زحمت های خانوادهای کارکنان وهمچنین استعدادهای فرزندان به رسم یادبود لوح تقدیر وهدیه اهدا شد.
ارسال نظرات