نسخه علاج مشکلات کشور مدیریت جهادی است

حجت الاسلام منتظری گفت: پیام مهم این رزمایش ها این است که نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه جهادی و مدیریت جهادی است .
کد خبر: ۹۳۱۴۱۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۳ بهمن ماه گفت:: رزمایش ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی قدرت عظیم پهپادی در غرب آسیا و قدرت دشمن شکن موشکی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی خاطر نشان کرد:این رزمایش‌ها علاوه بر تامین امنیت معیشت و زندگی مردم به دنیانشان داد قدرت عظیم موشکی ایران یک حرکت رو به جلو است که نه توقف داردو نه کندی و نه بازگشت. این رزمایش‌ها دوستان و حامیان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان امیدوار کرده و می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران هرگز آن‌ها را تنها نمی‌گذارد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه اشاره کرد: ایران مقتدر توانمند‌تر و آماده‌تر از گذشته با دست پر آماده پیکار با دشمنان مقاومت است پیام مهم این رزمایش‌ها این است که نسخه علاج مشکلات کشور در روحیه جهادی و مدیریت جهادی است.

وی در پایان گفت:کسانی که هیچ سر رشته‌ای در امور پزشکی ندارند متخصصان داخلی را در تولید واکسن به مسخره می‌گیرند و حاضرند جان هموطنانشان به خطر بیفتد و کسی به قبله آمال آن‌ها یعنی آمریکای جنایتکار چپ نگاه نکند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار