خبرهای داغ:

حجت الاسلام «عبدی» مدیر حوزه علمیه فامنین شد

فامنین- در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با تقدیر از خدمات حجت الاسلام احمدعلی عبدی، حجت الاسلام مهدی عبدی به عنوان مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان فامنین معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۲۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸

حجت الاسلام «عبدی» مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام رضا مصباح، امام جمعه فامنین در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین که با حضور آیت‌الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان، امام جمعه و مسئولان شهرستان فامنین برگزار شد، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط حجت‌الاسلام عبدی در مدرسه امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: خدمت در این نظام را باید قدر بدانیم و آن را توفیقی برای خودمان و لطفی از طرف پروردگار نسبت به خود بدانیم.

وی افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی، حقیقتاً افتخار دارد، چراکه خدمتی است برای رضای الهی و در راستای کمک به مردم و استحکام بخشیدن به نظام اسلامی بنابراین مسئولان در نظام اسلامی باید در این جهت گام بردارند.

مدیر سابق مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی مدیریت مدرسه امیرالمونین(ع) فامنین، خاطرنشان کرد: باید از حمایت‌های آیت الله موسوی اصفهانی و حجت الاسلام مصباح، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان و کادر مدرسه تقدیر و تشکر کنم.

حجت الاسلام احمد علی عبدی، حوزه علمیه فامنین را از حوزه‌های موفق استان دانست و گفت: از سال ۶۱ که این مدرسه تاسیس شده تا به حال فارغ التحصیلان و خروجی‌های موفقی را به جامعه تحویل داده که امروز در جایگاه‌ها و مناصب مختلف کشوری و لشکری حضور دارند.

سید مجید شماعی فرماندار فامنین، ضمن خوش آمد گویی به میهمانان حاضر در جلسه، به ویژه آیت‌الله موسوی اصفهانی، به جایگاه و اهمیت حوزه علمیه در این شهرستان اشاره و بر لزوم حمایت و همراهی همه نهادها و دستگاه‌ها با حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی، مدیر حوزه علمیه فامنین نیز در ادامه با اشاره به سوابق علمی و تحصیلی خود، بر همراهی و همدلی همه نهادها و نیروها در ادامه کار و رسیدن به اهداف موجود تاکید کرد.

در پایان نیز با تقدیر از خدمات حجت الاسلام احمدعلی عبدی، حجت الاسلام مهدی عبدی به عنوان مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان فامنین معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار