خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

ضرورت احیای رفتار فاطمی در جامعه/ سردار «سلیمانی» ولایت‌پذیری در مقام عمل را به اوج رساند

ملایر-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سلیمانی» گفت: سردار «سلیمانی» ولایت‌پذیری در مقام عمل را به اوج رساند و نمونه رفتار فاطمی بود که چنین رفتاری باید در جامعه احیا شود.
کد خبر: ۹۳۱۳۴۱۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

ضرورت احیای رفتار فاطمی در جامعه/ سردار «سلیمانی» ولایت‌پذیری در مقام عمل را به اوج رساندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جمع کارکنان کادر و وظیفه سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توان درس‌های زیادی گرفت و باید به عنوان یک الگو برای بشریت معرفی شود.

وی با بیان اینکه معرفی پایگاه ولایت ماموریت حضرت زهرا (س) بود، با اشاره به اینکه از ۱۴۰۰ سال قبل ولایت و امامت در جهان اسلام سابقه دارد، گفت: امروز بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز امر ولایت برای برخی هضم نشده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دوران‌ها با مشکلات فراوانی روبرو بوده‌ایم اما ولایت همچون نوری می‌درخشد، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در عصر کوران جاهلیت که زن جایگاهی نداشت با تدبیر اسلام مبین جایگاه زن را نشان دادند.

وی ادامه داد: ما باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا سبک زندگی اسلامی از بین جامعه رخت بر نبندد چراکه مشکلاتی که امروز داریم به تغییر سبک زندگی مربوط می‌شود.

آزادیخواه با اشاره به اینکه در زمان زندگانی حضرت زهرا (س) به مراتب شرایط سخت‌تر بود، بیان کرد: امروز با وجود همه امکانات، به اسم مدرنیته سبک اسلامی را کنار گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت بحث جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد: امروز یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری فرزندآوری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سلیمانی» تصریح کرد: سردار «سلیمانی» ولایت‌پذیری در مقام عمل را به اوج رساند و نمونه رفتار فاطمی بود که چنین رفتاری باید در جامعه احیا شود.

وی با بیان اینکه ولایت‌پذیری به شعار نیست به شعور است، گفت: ولایت‌پذیری در مقام عمل مهم است، داریم کسانی که در مقام ولایت فقیه سه جلد کتاب می‌نویسد اما در مقام عمل جا می‌زند.

آزادیخواه ادامه داد: فاصله بین مدل مدیریت در حکومت اسلامی و جایگاه ولایت هر چقدر کمتر باشد معضلات کمتر و هر چقدر فاصله بیشتر باشد معضلات بیشتر می‌شود.

وی ما هنوز نتوانستیم به حکومت اسلامی برسیم تصریح کرد: تدبیر امام (ره) این بود که جمهوریت و اسلام یک مدل جدید باشد اما هنوز بعد از ۴۰ سال نتوانستیم ۱۰۰ درصد این مدل را داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاکمیت اسلامی گفت: فاصله بین جریان انقلاب و مسئولین انقلاب، نفوذ می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن جاهایی را مورد هدف قرار می‌دهد که فعال است و آن کسی را می‌زند که جریان‌ساز است، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) جریان‌ساز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات