خبرهای داغ:

مناسب سازی اماکن و معابر عمومی یک موضوع چند وجهی است

رئیس اداره بهزیستی شاهرود مناسب سازی را موضوعی چند وجهی دانسته و افزود: تسهیل تردد معلولین و جانبازان همکاری فرابخشی فرمانداری، شهرداری، بنیاد جانبازان، علوم پزشکی، بهزیستی و ... را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۵۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
مناسب سازی اماکن و معابر عمومی یک موضوع چند وجهی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان شاهرود به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و دبیری معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهود برگزار شد.
در این جلسه که مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، مسعود جهانسیر معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان با اشاره به لزوم بهره مندی معلولین از حقوق اجتماعی یکسان با سایر افراد جامعه گفت: بیش از یک هزار معلول جسمی حرکتی و بالغ بر ۴۰۰ توانخوی دارای مشکلات بینایی در شهرستان شاهرود وجود دارد که برای انجام کار‌های شخصی و اداری نیازمند تردد ایمن و بدون دغدغه درسطح شهر می‌باشند و حضور حداکثری آن‌ها در اجتماع نیازمند ایجاد فضا‌های مناسب است.
جهانسیر مناسب سازی را موضوعی چند وجهی دانسته و افزود: تسهیل تردد معلولین و جانبازان همکاری فرابخشی فرمانداری، شهرداری، بنیاد جانبازان، علوم پزشکی، بهزیستی و ... را می‌طلبد.
در ادامه سایر اعضای جلسه نقطه نظرات خود را بیان نموده و پیگیری اقدامات شهرداری‌ها در بحث مناسب سازی معابر برای تسهیل در دسترسی معلولین و جانبازان، تأکید بر مناسب سازی شبکه معابر و ساختمان‌ها، تأکید بر لزوم سازندگان ساختمان‌های اداری و عمومی بر رعایت ضوابط مناسب سازی و اعمال این موضوع در زمان صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری‌ها، ارائه محتوای آموزش در شبکه شاد مبنی بر ضرورت رعایت حقوق معلولین و جانبازان در بحث مناسب سازی و استفاده آن عزیزان از محل‌های مناسب پارک خودرو در دستور پیگیری و اقدام قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار