برگزاری مراسم گرامیداشت شهید فخری زاده و شهید میرحسینی در مهرستان

مراسم گرامیداشت چهلم شهید فخری زاده و سالروز شهادت حاج قاسم میرحسینی در شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۵۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهرستان، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم میرحسینی و چهلم شهید فخری زاده با حضور مهندس دهواری فرماندار، سرهنگ نکویی فرمانده سپاه، حجت الاسلام خوش رو نماینده، ولی فیقه در سپاه، اعضای شورای اداری، معتمدین، بسیجیان و بانوان در سالن صالحین سپاه ناحیه مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهدایی که عزیز بودند برای ما، برای انقلاب سرمایه بودن و امروز زمینه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند، هنوز باورمان نمیشود شهید میرحسینی وحاج قاسم سلیمانی در جمع ما نیستند.

وی ادامه داد: این بزرگواران از شخصیت‌های با شهامتی بودند که یاد و نامشان همواره جاودانه خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت و ازخودگذشتگی شهید میرحسینی درهمه عملیات‌ها قوت قلبی برای رزمندگان بود، افزود: فداکاری و مقاومت شهید میرحسینی در عرصه‌های نبرد برهیچ کسی پوشیده نیست.

شهید فخری‌زاده عمر خود را صرف حفظ اقتدار کشور کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان تصریح کرد: پیشرفت علمی و دستاورد‌های امروز جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش و زحمات دانشمندان و بزرگان بی‌ادعایی همچون شهید فخری زاده است.

وی ادامه داد: این شهید والامقام عمر گرانقدر خود را مصروف علم و دانش، تحقیقات هسته‌ای و حفظ اقتدار کشور در موفقیت‌های موشکی در دفاع از میهن اسلامی نموده که بدون شک این اقدام تروریستی توسط استکبار جهانی نشان از خواری، خفت و ترس آنان از قدرت ایران اسلامی دارد و قطعا زحمات و دستاورد‌های دانشمندان پشتوانه بزرگی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و چراغ راهی برای جوانان خواهد بود.



انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار