معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:

بیعت بسیجیان سیستان و بلوچستان با فرمانده شهید در کرمان

سرهنگ فقیری گفت: بسیجیان سیستان و بلوچستان در سالروز شهادت جانشین لشکر 41 ثارالله بر سر مزار فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان حضور یافته و با آرمانهای فرمانده این لشکر تجدیدبیعت کردند .
کد خبر: ۹۳۱۱۱۷۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان،گفت در استان سیستان و بلوچستان متناسب با شرایط کرونا از ۱۳ دی که روز شهادت شهید سلیمانی است تا ۱۹ دی ماهسالروز شهادت شهید میرحسینی ویژه برنامه‌های متفاوتی تحت عنوان از حاج قاسم تا حاج قاسم نامگذاری شده که در این روز بسیجیان استان سیستان و بلوچستان بر سر مزار شهید سلیمانی در کرمان حضور خواهند داشت  و برنامه‌های تئاتر، نمایش و سرود را اجرا می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان افزود: در روز شهادت شهید سلیمانی در کرمان ۱۵ دقیقه به صورت ویژه استان اجرای برنامه داشته است، به علت شرایط کرونا که نمی‌توانستیم نمایشگاه‌ها را به صورت وسیع برگزار کنیم خیمه‌های مقاومت در سطح شهرستان‌های استان و ادارات در رابطه با حوزه و رده خود آزادگان و شهدا محله  خود را به نسل جوان معرفی و با رشادتهای شهدا آشنا کردند.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که این برنامه به صورت ابتکاری در استان در راستای نقش ادارات و استان در دفاع مقدس تبیین شد، بیان کرد: در خیمه های مقاومت و بصیرت کلیپ و وصیت نامه شهدا و یادواره‌های شهدا پخش و اجرا شد  که بااستقبال خوبی را به دنبال داشته است.

وی پویش قاسم زنده است را یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این هفته برشمرد و بیان کرد: شب شهادت شهید سلیمانی ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه با عنوان بامداد دلتنگی، مانند یک پدر و حاج قاسم آسمانی شد همزمان قاسم زنده است را در فضای مجازی بارگذاری کرده اند.

سرهنگ فقیری ادامه داد: بسیجیان با کوله پشتی بسته شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دانشگاه سیستان و بلوچستان تا مزار شهدا و مزار شهید محبعلی فارسی با فرمانده شهدا تجدید بیعت کردند. 

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان اظهار داشت:  تئاتر ژنرال و سردار دل‌ها هر کدام به مدت ۵ شب در مکان‌های مختلف،  سرود‌های پاتوقی، شب شعربه گویش بلوچی و سیستانی، از جمله برنامه هایی بوده با شعار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تجلی وحدت و شکوه مقاومت بوده  اجرا شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار